Beantwoord

waarom ik voor een nano simkaart moet betalen bij aanschaf van een nieuw toestel

• 9 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 2 reacties
Ik heb vandaag mijn nieuwe toestel van jullie binnen gekregen en kwam er dus achter dat mijn oude simkaart er niet in past. Ik belde met de klantenservice die me vertelde dat ik of naar een winkel kon gaan waar ze mijn kaart bijknippen of dat ik een nieuwe kon bestellen. Aangezien ik geen tijd heb om naar winkels te gaan zoeken waar dat mogelijk is heb ik voor optie 2 gekozen. Nou kom ik er achter dat ik ten eerste 5,25 euro meer moet betalen als dat ik zelf via Mijn Ben een nieuwe kaart had besteld. En ten tweede vroeg ik me later af waarom ik eigenlijk moet betalen voor een simkaart die oorspronkelijk bij de gekochte telefoon inclusief behoord te zijn? Zonder kaart kan ik toch helemaal geen gebruik maken van mijn abonnement van jullie?
icon

Beste antwoord door Jill 21 september 2018, 14:52

Hi Jura, ojee ik zie het inderdaad. Ik heb gelijk een vergoeding voor je in mijn systeem gezet! Sorry voor het ongemak.

Thuiskopieheffings kosten betaal je inderdaad elke keer als je een nieuw toestel aanschaft.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Jura, allereerst superleuk dat je een verlenging bij ons hebt gedaan. Als je een nieuw toestel hebt dan hoort hier natuurlijk een nieuwe simkaart bij. Hier hoef je niets voor te betalen. Ik ga de kosten daarom ook voor je vergoeden. Sorry voor het ongemak.
bedankt!
Reputatie 5
Badge +7
Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag.
Nou krijg ik mijn factuur voor deze maand waarop staat dat ik toch 15,25 euro moet betalen voor "defecte/gestolen simkaart". Plus dat er nog een bedrag gefactureerd wordt voor thuiskopieheffing. Is het nou zo dat voor iedere keer dat je je toestel vervangt je opnieuw thuiskopieheffing moet betalen? Ook als je voor je vorige toestel dit al hebt betaald?
Reputatie 5
Badge +7
Hi Jura, ojee ik zie het inderdaad. Ik heb gelijk een vergoeding voor je in mijn systeem gezet! Sorry voor het ongemak.

Thuiskopieheffings kosten betaal je inderdaad elke keer als je een nieuw toestel aanschaft.

Reageer