Vriendelijke groet,
Sara
Beste antwoord door Rox
Hallo Sara,
Albert Heijn heeft je aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd. Het overzetten van je mobiele nummer is gepland op 05-03-2018.
Tijdens het overzetten van je mobiele nummer is het mogelijk dat je tijdelijk, zowel op je oude als op je nieuwe simkaart, even niet bereikbaar bent. Zodra je merkt dat je niet meer bereikbaar bent op je oude simkaart, kun je je nieuwe Ben simkaart in je mobiele telefoon plaatsen. Vanaf dat moment probeert de Ben simkaart verbinding te maken met het netwerk.
Het beste is om de dag van het overzetten van je mobiele nummer in Nederland te zijn. Ben je op die dag in het buitenland, dan kan het langer duren voordat je nummerbehoud is afgerond. Tip: Zet altijd je mobiele telefoon een keer uit en aan, als je niet bereikbaar bent.
Na het overzetten kun je gebruikmaken van je Ben simkaart in combinatie met je te behouden mobiele nummer.
Heb je nog vragen? Kijk dan even op www.ben.nl/klantenservice.
Ik wens je een fijne dag toe
Jouw telefoonnummer is vanmorgen naar ons netwerk overgezet en daarmee is automatisch jouw Ben simkaart geactiveerd. Jij kunt deze dus in je telefoon stoppen en lekker een de slag gaan met jouw nieuwe abonnement 😃 Veel plezier!