Wat vind je van het proces ‘Vervangende Simkaart aanvragen’ op mijn IkBen pagina?

• 29 november 2016
  • 4 reacties
  • 1167 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Wij zijn bezig om het aanvragen van een vervangende simkaart nog makkelijker te maken, zodat je dit allemaal zelf kan regelen via IkBen of de Ben app. Zo hoef je geen contact meer op te nemen met mijn klantenservice.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen en ik hoor graag van je wat we hieraan kunnen verbeteren.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hoi Erwin,

Zelf denk ik dat de procedure goed is en dat de klant goed geïnformeerd wordt over de stappen die er gedaan moeten worden.

Wel vind ik de prijs voor een vervangende simkaart erg hoog. Mijn vorige aanbieder rekende bijvoorbeeld maar €5.
Hallo Bram,

Bedankt voor je feedback! Mocht je nog meer punten hebben die we kunnen verbeteren dan hoor ik het graag.
hallo erwin,
ik vind idd ook de prijs erg hoog voor een vervangende sim kaart.
ik zou de prijs ook naar 5 euro verlagen!
bij KPN betaal je helemaal niks voor een vervangende sim kaart.
dit zou ook een oplossing kunnen zijn hem helemaal gratis aanbieden!:) maar 5 euro gaat ook nog wel.
Reputatie 7
Badge +7
hallo erwin,
ik vind idd ook de prijs erg hoog voor een vervangende sim kaart.
ik zou de prijs ook naar 5 euro verlagen!
bij KPN betaal je helemaal niks voor een vervangende sim kaart.
dit zou ook een oplossing kunnen zijn hem helemaal gratis aanbieden!:) maar 5 euro gaat ook nog wel.

Bedankt voor je feedback Jovan10 😃 Tof om te zien dat je meedenkt en de tijd neemt om dit met ons te delen #Benblijmetjou Tegenwoordig is het als zo dat als jij je simkaart via IkBen besteld je hier nog maar €10 voor betaald! Ik ga deze feedback doorzetten en wie weet wordt een nieuwe simkaart in de toekomst nog goedkoper!

Reageer