Beantwoord

weergave bellers

  • 19 July 2022
  • 5 reacties
  • 35 keer bekeken

Mijn nummerweergave werkt ineens niet meer, aan mijn kant niks veranderd. Gisteren telefonisch contact gehad met Ben (wat mij 5 euro heeft gekost!!), er werd gezegd dat de optie uit stond en aangezet werd. Telefoon uit een aan gezet, werkt nog steeds niet

icon

Beste antwoord door Shaira 25 July 2022, 12:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @marlenemarlet! Leuk dat je mij hebt gevonden via de community. Wel jammer om te lezen dat jouw nummerweergave niet meer werkt. Mijn klantenservice bel je gewoon kosteloos via de Ben simkaart. Op welke nummer heb je ons gebeld? Ik wil graag de situatie voor je oplossen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Ik heb een persoonlijk bericht gestuurd maar nog altijd geen antwoord. Ik zou het graag opgelost zien. Groet, Marlene 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @marlenemarlet! Daar ben ik weer. De instellingen van de simkaart waren niet goed gereset. Mijn oprechte excuses hiervoor. Nu heb ik het voor je op de juiste manier gedaan. Je zou zelf alleen nog je telefoon uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag of dit heeft gewerkt😊

Het lijkt weer te werken, dank je. Kun je ook iets doen aan de kosten die ik heb gemaakt?

Reputatie 2
Badge +1

Goedemiddag @marlenemarlet,

Ik heb je een privé bericht verzonden over de kosten die je gemaakt hebt. 

Reageer