Beantwoord

Bellen en sms in het buitenland werkt niet.

Ik ben de afgelopen 2 jaar meerdere keren in het buitenland geweest maar kan dan niet bellen of sms-en. Wel kan ik telefoontjes aannemen en sms-en ontvangen.
Ik heb mijn roaming aangezet, ik heb het toestel aan en uitgezet en ik heb alle netwerken geprobeerd die op gepickt werden.
Ik ga over 5 dagen op vakantie en wil dan niet weer tegen dit probleem aan lopen want ik heb hem echt nodig.
Ideeën over wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb een Sony Xperia Z3 compact.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten Renate
icon

Beste antwoord door Jolijn 18 mei 2017, 11:21

Hoi Renate, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je in het buitenland ook graag gebruik wil maken van je aansluiting. Ik heb daarom je instellingen voor gebruik in het buiteland een reset gegeven. Hierdoor moet alles weer in orde zijn. Mocht je dan nog merken dat het niet lukt om verbinding te maken, raad ik je aan om handmatig een andere gastprovider te selecteren in je toestel.

Groetjes, Jolijn

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Hoi Renate, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je in het buitenland ook graag gebruik wil maken van je aansluiting. Ik heb daarom je instellingen voor gebruik in het buiteland een reset gegeven. Hierdoor moet alles weer in orde zijn. Mocht je dan nog merken dat het niet lukt om verbinding te maken, raad ik je aan om handmatig een andere gastprovider te selecteren in je toestel.

Groetjes, Jolijn

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen