Beantwoord

Boxje Sony x niet meegeleverd met het toestel

• 24 augustus 2017
  • Sony
  • 1 reactie
  • 151 keer bekeken

Goede morgen,
Ik heb bij jullie mijn abonnement verlengt en voor een Sony xperia X compact gekozen.
Hier bij zou een gratis xb10 speaker zitten. Nu heb ik mijn telefoon de dag na bestelling geleverd gekregen maar ontbreekt van het boxje elk spoor.
Wordt deze nog na geleverd?
icon

Beste antwoord door Maikel 24 augustus 2017, 09:19

Goede morgen Danielle,

Wat fijn dat je jouw abonnement hebt verlengd!
Het klopt dat het boxje niet meegeleverd wordt, deze wordt door Sony nageleverd zodra jij je hebt aangemeld voor de actie.
De link stond op de toestelpagina van je Sony Xperia X op mijn website:
Klik hier voor je Sony boxje

Hier worden enkele gegevens van je gevraagd en krijg jij je boxje apart toegestuurd door Sony.
Veel plezier met je nieuwe telefoon en alvast veel plezier met je nieuwe boxje 😉

Bekijk origineel

1 reactie

Goede morgen Danielle,

Wat fijn dat je jouw abonnement hebt verlengd!
Het klopt dat het boxje niet meegeleverd wordt, deze wordt door Sony nageleverd zodra jij je hebt aangemeld voor de actie.
De link stond op de toestelpagina van je Sony Xperia X op mijn website:
Klik hier voor je Sony boxje

Hier worden enkele gegevens van je gevraagd en krijg jij je boxje apart toegestuurd door Sony.
Veel plezier met je nieuwe telefoon en alvast veel plezier met je nieuwe boxje 😉

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen