Beantwoord

Geen bereik sinds 4 maanden

• 7 september 2017
  • 3 reacties
  • 683 keer bekeken

Beste Ben,

Sinds 4 maanden heb ik een aantal problemen met mijn telefoon. Ik heb een SONY Xperia Z3 gekregen van een vriend voor mijn verjaardag een jaar geleden. Om deze reden heb ik bij Ben een Sim Only 24 maanden abonnement aangevraagd. Deze werkte uitstekend tot het moment dat ik mijn simkaart kwijtraakte. Hierdoor heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd en geactiveerd. Nu heb ik helaas al sinds die tweede simkaart veel problemen met het signaal op mijn telefoon. Uiteraard heb ik een bevestigingsmail gekregen van deze simkaart.

Toch deed mijn signaal het opeens niet meer. Eerst dacht ik dat het aan mijn telefoon lag en heb hem laten repareren. Toen deed hij het weer voor twee weken, maar was er daarna mee gestopt. Vervolgens dacht ik dat het aan de simkaart lag en heb ik geprobeerd met de Ben klantenservice erover te bellen. Hier was het probleem ook onduidelijk en moest ik volgens mij mijn simkaart opnieuw activeren. Dit is nooit goed gelukt, zelfs als ik nu naar de activatie site ga krijg ik een foutmelding dat ik een 16cijferig nummer moet intoetsen en dat niet gedaan heb. Terwijl ik dat zeker al drie keer gedaan en gecontroleerd heb.

Nu was ik deze zomer in het buitenland en had een tijdelijke Russische simkaart aangeschaft. Deze deed het meteen en daarmee kon ik ook gewoon internetten enzovoorts. Maar na twee weken gaf ook deze geen signaal meer aan.

Ik weet het dus echt niet meer. Doet mijn simkaart het niet?? Doet mijn telefoon het niet?? Geen idee. Ik zou graag een nieuw abonnement willen aanvragen met een nieuwe telefoon en een nieuw simkaart. Maar dat kan helaas niet door mijn Sim only abonnement. HELP. 😞 Het is enorm zonde dat ik betaal voor een abonnement die ik niet kan gebruiken!!
icon

Beste antwoord door janakivanos 13 september 2017, 14:22

Bedankt Angelique voor je reactie! Ik heb ondertussen een nieuwe mobiel los gekocht. En hierin werkt de simkaart prima, dus het lag toch aan de telefoon. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, jeetje wat een gek probleem! Fijn dat je zelf al hebt geprobeerd om te achterhalen waar het probleem zit, in het toestel of de Ben simkaart.. Ik begrijp dat je voor een tijd gebruik kunt maken van een bepaalde simkaart, maar opeens de problemen weer opnieuw beginnen, zoals je hebt beschreven over de Russische simkaart.

Heb je ooit al eens nagedacht over een vroegtijdige verlenging? Met een vroegtijdige verlenging mag je al eerder een nieuw abonnement bestellen, zelfs met toestel. Alles over een vroegtijdige verlenging en hoe dit in zijn werk gaat lees je hier. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!
Bedankt Angelique voor je reactie! Ik heb ondertussen een nieuwe mobiel los gekocht. En hierin werkt de simkaart prima, dus het lag toch aan de telefoon. 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Oeeeeh een nieuwe telefoon is altijd leuke verwennerij Janakivanos! Welk toppertje is het geworden?

Fijn om te lezen dat jij in je nieuwe telefoon wel alles naar behoren werkt! Heel veel plezier met je Ben abonnement!

Reageer