Geen bereik sony xperia m4

Hallo,

Ik heb sinds vandaag geen bereik meer met mijn telefoon.
Aangezien ik bereikbaar moet zijn is dit vervelend.
Ik heb hem al opnieuw opgestart, simkaart er uit en weer in gedaan maar geen resultaat.
Advies?

7 reacties

Hey Bartk,

Ik heb sinds een paar uur hetzelfde probleem met mijn Sony Xperia M4.

Mijn telefoon had al vaker problemen met het herkennen van mijn SIMkaart, maar dit is nieuw. De SIMkaart wordt herkend en mijn telefoon vindt het Ben netwerk, maar ik kan niet verbinden. Ik krijg de melding "Could not connect to network now. Please try again later" wanneer ik handmatig probeer te verbinden (3G, 2G, LTE van Ben en andere providers worden wel gevonden).
Met mijn SIMkaart lijkt niets mis te zijn, maar er zijn ook geen storingen bekend te zijn bij het netwerk.
Ik heb ook mijn telefoon meerdere keren opnieuw opgestart, mijn SIMkaart opnieuw in mijn telefoon gedaan en verschillende andere dingen geprobeerd, zonder resultaat.
Mijn telefoon geeft nu aan weer verbinding te hebben met het netwerk (Ben 3G) zonder dat ik iets heb veranderd, maar bellen lukt nog niet en ook mijn mobiel inernet werkt niet. Dit probleem ben ik 1 keer eerder tegen gekomen, namelijk afgelopen zondag avond.
Zijn er misschien problemen met het Ben netwerk?

Bewerkt om 18:32: En ik ben weer terug bij af. Ik heb nooit kunnen bellen, ook al gaf mijn mobiel aan verbinding te hebben, maar nu is het probleem uit mijn eerste reactie weer terug.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Rubenios & bartk_1988, wat onhandig en vervelend dat jullie beide problemen ondervinden met het netwerk! Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Ik kijk graag met jullie mee naar waar het probleem zit zodat dit opgelost kan worden!

Kun jullie beiden hier een prive berichtje naar sturen met daarin jullie naam, telefoonnummer, geboortedatum en postcode + husinummer? Dan ga ik een kijkje achter de schermen nemen voor jullie.
Hallo ik heb sinds vanmiddag een probleem met mijn sony xperia aqua m4 hij wil in 1 x helemaal niet meer aan heb hem al een tijd op de lader maar hij doet niks durf de batterij er ook niet uit te halen , weet ook niet hoe dat moet trouwens hoe kan dit. Mijn abonnement loopt nog tot 31-07-2017 er zit dan toch nog garantie op

mvg jannes van wijk
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Jannes, wat jammer om te horen dat je problemen hebt met je toestel. Heb je ook met meerdere laders gekeken of je toestel opgeladen kan worden? En lukt het ook niet om je toestel aan te sluiten aan een computer?

Groetjes, Jolijn
Hoi Jolijn
Ik heb al verschillende laders geprobeerd ook via pc maar niks helpt
Reputatie 5
Badge +1
In dat geval lijkt het erop dat er een defect zit in je toestel, Jannes. Ik help je graag verder met een aanmelding voor reparatie. Zou je hiervoor nu wel via een PB bij Ben moderators een bericht kunnen sturen met het IMEI nummer van het toestel en je e-mailadres?

Groetjes, Jolijn

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen