Geen mobiel internet Sony Xperia Z1 Compact Android 5.1.1

• 13 februari 2018
  • 1 reactie
  • 891 keer bekeken

Hi there,

Mijn mobiel internet werkt niet. Ik heb een Sony Xperia Z1 Compact met Android 5.1.1. Uitschakelen en opnieuw aanzetten werkt niet en ik heb (zo goed en zo kwaad als dat gaat) handmatig een APN toegevoegd en de instellingen zoals die op het forum stonden overgenomen. (Al kwam dat niet 1 op 1 overeen). Kunnen jullie me helpen?

Grtz,

Matthijs

1 reactie

Hallo Matthijs,

Jammer om te horen dat je niet op internet kan komen. Ik begrijp dat je al alles heb nagekeken wat je maar kan nakijken op het gebied van instellingen. Het kan dan nog wel een toestel probleem zijn. Als het mogelijk is zou je dan een kruistest willen doen? Je simkaart dus in een ander toestel proberen voor minimaal 4 uur. Als je internet daar wel in werkt weet je dat het niet aan het netwerk ligt maar aan je toestel. Werkt het in een ander toestel ook niet dan moeten we kijken of een nieuwe simkaart je probleem oplost.

Ik kan ook kijken naar je instellingen op het netwerk maar dan heb ik wat meer gegevens nodig van je. Zoals je mobiele nummer, postcode en huisnummer en je geboorte datum. Dit kun je het beste doen via de onderstaande link:

https://forum.ben.nl/members/ben-moderators-1457

Groeten van Pierre

Reageer