Heeft mijn toestel een simlock?

  • 24 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 606 keer bekeken

Ik heb in Februari 2015 (2.5 jaar geleden) een tweejarig abonnement afgesloten, met als toestel de Sony Xperia Z2. Vervolgens heb ik de simkaart behouden en heb nu een sim only abonnement. Afgelopen week probeerde ik ivm verblijf in het buitenland een buitenlandse sim in mijn telefoon te doen, maar deze bleek niet te werken. De dame is een half uur bezig geweest maar kon er niet achter komen waar het aan lag. Kan het dat mijn toestel vergrendeld is en dat er geen andere simkaart in kan?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo Coco93, leuk dat je in het buitenland zit! De titel van jouw topic en het onderwerp heb ik aangepast. Zo is het voor andere op het forum duidelijk waar dit topic over gaat.

Om te achterhalen of er een simlock op jouw toestel zit wil ik je vragen om ook een andere simkaart uit te proberen in het toestel. Ik ben namelijk benieuwd naar de foutmelding die het toestel gaf met daarin de buitenlandse simkaart. Meer informatie over een eventuele simlock lees je hier.

Reageer