Beantwoord

Hoe pas ik de taal aan bij een Sony Xperia X?

Hoe kan je dan in de instelling van de taal komen?Voor zo ver kan ik wel zien wat instellingen is,maar dan moet ik naar local,en ik heb alle icoontjes geprobeerd volgens mij,maar geen enkele keer iets herkend met de russische letters dat ik op local zat.En het is natuurlijk heel anders dan op mijn oude toestel E 1..Eigenlijk vind ik het te gek van Mobiel.nl dat ze die in het russisch leveren!
icon

Beste antwoord door Jolijn 6 april 2017, 09:09

Jammer dat het niet heeft gewerkt! Werkt het misschien met dit filmpje?

Groetjes, Jolijn

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Dat lijkt me inderdaad niet heel erg handig, j.roos1948! Ik heb een filmpje voor je opgezocht. Dit is wel van Sony Xperia Z, maar wellicht dat je hiermee ook de taalinstellingen weer terug kan vinden op je toestel: https://www.youtube.com/watch?v=6JdTldS-6u0

Ik hoor graag of het hiermee is gelukt!

Groetjes, Jolijn
Hartelijk dank Jolijn.Maar kennelijk is de Z toch anders dan de X.Want ik heb dat kruisje rechts boven niet eens,alleen maar icoontjes.Maar zelfs als ik op zo'n icoontje klik,zie ik daar na alleen maar onleesbaar Russisch.
Reputatie 5
Badge +1
Jammer dat het niet heeft gewerkt! Werkt het misschien met dit filmpje?

Groetjes, Jolijn
Jaa!Het is gelukt!Was niet helemaal hetzelfde,moest toch even zoeken,maar het begin was er en toen kon ik verder.Nou is die helemaal ingesteld,bedankt:D!
Reputatie 3
Badge +1
Wat goed om te horen, j.roos1948. Kan je eindelijk aan de slag met je nieuwe toestel.
Bevalt die een beetje?
Ja,voor zo ver hij het doet!Ik dacht alles ingesteld te hebben,maar krijg geen internet,ondanks dat ik via een filmpje het alles gedaan heb.En dus ook geen email.Als je hem ingesteld hebt,zou je meteen internet hebben,maar niks.Als ik op Chrome klik krijg ik geen verbinding.Maar verder is het een prachtig toestel,stereo geluid uit de speakers,mooie foto's en video.Ik vind dit echt tot nu toe een onder gewaardeerd toestel voor dit geld.
Reputatie 5
Badge +1
Fijn om te lezen dat het toestel je bevalt! Ik kan je nog aanraden om je internet in te stellen met het stappenplan in deze link. Lukt het hiermee wel?

Groetjes, Jolijn

EDIT: Ik heb de titel van het topic aangepast zodat andere klanten met dezelfde vraag dit ook kunnen vinden
Een klein beetje!Ik kwam wel bij namen toegangspunten,en toen wilde ik Ben instellen en toen kreeg ik het russische toetsenbord weer te zien!!!En kon geen Ben Internet in toetsen!!Moet ik dan weer eerst een toetsenbord instellen?
Reputatie 3
Badge +1
Er zijn meerdere taalinstellingen die je kan wijzigen in het toestel, j.roos1948. Wellicht heb je de taal van het toestenbord nog niet aangepast. Hoe je dat doet is te zien in de volgende video: https://www.youtube.com/watch?v=ORBpMLgT_lQ
Hardstikke goed Jeroen,alleen was het niet helemaal zo als in het filmpje,het bracht me toch bij de instellingen die me de taal leerde instellen.Moest alleen nog russisch deleten door langere tijd op de taal te drukken en ook de per ongeluk ingestelde Indiase taal.Dat kon alleen door alle talen uit te schakelen en als die dan gedelete zijn dan bleef Nederlands over en die aan te schakelen,door te vegen.Heel erg bedankt!!
Reputatie 7
Badge +7
Ik ben blij dat het in ieder geval gelukt is, j.roos1948. Het was met een flinke omweg, maar ik ben blij dat je ons nog even hebt teruggekoppeld. Dit kunnen wij weer gebruiken als we in toekomst nog een klant hebben met hetzelfde probleem! Heel veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen