Hoe reset ik de netwerkinstellingen op mijn Sony telefoon?

• 15 november 2016
  • 2 reacties
  • 1536 keer bekeken

Reputatie 4
  • Ben nieuwsgierig*
  • 0 reacties
Ga op je mobiele telefoon naar:
  • Apps
  • Instellingen
  • Meer
  • Internetinstellingen
  • Klik op Accepteren
  • Wacht nu tot de download klaar is
Als dit niet werkt dan raad ik je aan om je internet handmatig in te stellen. Klik hier voor de instellingen.

2 reacties

Ik heb zowel geen internet als dat ik jan bellen of smsen, kan dus amper contact opnemen met de klantenservice, maar ook geen contact opnemen met wie dan ook. Vandaag zou mijn simkaart automatisch geactiveerd worden maar dat is niet gebeurt. Graag ontvang ik bericht over hoe dit nu verder moet. De instellingen die hier beschreven staan werken niet omdat mijn simkaart niet actief is en er word gezegd dat ik die moet activeren, maar de ik ben app zegtdat dit niet kan...
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb zowel geen internet als dat ik jan bellen of smsen, kan dus amper contact opnemen met de klantenservice, maar ook geen contact opnemen met wie dan ook. Vandaag zou mijn simkaart automatisch geactiveerd worden maar dat is niet gebeurt. Graag ontvang ik bericht over hoe dit nu verder moet. De instellingen die hier beschreven staan werken niet omdat mijn simkaart niet actief is en er word gezegd dat ik die moet activeren, maar de ik ben app zegtdat dit niet kan...

Hoi Tom! Wat onwijs balen dat jij nog geen gebruik kon maken van jouw Ben simkaart! Ik zie dat jouw simkaart inmiddels is verbonden met het netwerk en in gebruik is. Fijn 😃 Ik wil je heel veel plezier wensen met jouw nieuwe Ben abonnement!

Reageer