Beantwoord

Ik kan niet mijn apparaat aanzetten.

Op mijn werkplaats het is verplicht dat alle mobiel apparaten uitgezet zijn en in de locker geplaatst tijdens werk. Vanmiddag tijdens de pauze ik heb geprobeerd mijn apparaat weer aanzetten en sinds toen het lukt me niet. De telefoon trilt niet en start niet, ...het is gewoon dood.Is er spraak van een batterij die moet vervangen worden? Of is het gewoon een hardware probleem, bv een stuk aan/uit knop of iets anders? Ik heb mijn mobiel telefoon al meer dan een jaar en ik had nooit eerder zulke probleem gehad.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door polihronis 21 april 2017, 01:10

Beste Jolijn,

Bedankt voor jou reactie!

De probleem is al gisteren snel opgelost bij een winkel in mijn buurt waar mobielen worden verkocht en ook gerepareerd. En het was simpel:

Op de linkse kant van de Sony Xperia en onder de plugje voor de batterijsteker zit een poortje waar staat: micro SD op zijn klepje.
Als jij dat klepje opent, dan zie jij in de onderkant van de poortje een hele kleine gaatje waar on/off staat.
Als jij met een kleine pin of paperclip in dat gaatje opdrukt, dan wordt jou mobiel weer aangezet.
Zo hebben ze ook met mijn mobiel gedaan. En het doet het weer.
Dus, de probleem had niets te maken met zijn batterij, -die was trouwens vol toen ik had het uitgezet op mijn werkplaats.
Nu, hoe is gebeurt en de mobiel, na het uitgezet was, kon niet weer aangezet worden met de knopje aan/uit,...dat wisten zij ook niet.
Maar nu het doet weer en het wordt normaal aan/uit gezet zonder probleem.
En de volgende keer dat zoiets weer gebeurt, dan weet ik ook de probleem op te lossen gewoon door een paperclipje gebruiken.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hoi polihronis, wat ontzettend naar om te lezen dat je toestel stuk is! Ik help je hier graag verder mee. Heb je al geprobeerd om je toestel op te laden? Gaat het toestel dan wel weer aan?

Groetjes, Jolijn
Beste Jolijn,

Bedankt voor jou reactie!

De probleem is al gisteren snel opgelost bij een winkel in mijn buurt waar mobielen worden verkocht en ook gerepareerd. En het was simpel:

Op de linkse kant van de Sony Xperia en onder de plugje voor de batterijsteker zit een poortje waar staat: micro SD op zijn klepje.
Als jij dat klepje opent, dan zie jij in de onderkant van de poortje een hele kleine gaatje waar on/off staat.
Als jij met een kleine pin of paperclip in dat gaatje opdrukt, dan wordt jou mobiel weer aangezet.
Zo hebben ze ook met mijn mobiel gedaan. En het doet het weer.
Dus, de probleem had niets te maken met zijn batterij, -die was trouwens vol toen ik had het uitgezet op mijn werkplaats.
Nu, hoe is gebeurt en de mobiel, na het uitgezet was, kon niet weer aangezet worden met de knopje aan/uit,...dat wisten zij ook niet.
Maar nu het doet weer en het wordt normaal aan/uit gezet zonder probleem.
En de volgende keer dat zoiets weer gebeurt, dan weet ik ook de probleem op te lossen gewoon door een paperclipje gebruiken.
Reputatie 5
Badge +1
Fijn dat het is opgelost! En ook fijn dat je hiervan de uitleg op het forum hebt geplaatst, zodat andere klanten met hetzelfde probleem dit kunnen vinden 🙂

Groetjes, Jolijn

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen