Intern vochtschade Sony m4aqua

• 23 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 602 keer bekeken

Afgelopen week heeft mijn Sony M4aqua het begeven. Ik heb hem gelijk opgestuurd naar Dynafix en krijg net te horen dat het probleem interne vochtschade is. Nu moet ik voor onderzoek 50 euro betalen, terwijl mijn mobiel nog maar 3 maanden oud is en van binnen dus vocht heeft geproduceerd, want mijn sony is waterdicht. Wie moet ik hiervoor aansprakelijk stellen? Nu zit ik dus zonder mobiel, met een rekening en niemand geeft mij echt duidelijk antwoord.

Interne vochtschade kan voorkomen bij te hoge temperaturen, maar het gebeurde bij een normale weesomstandigheid van 18 graden. Iemand die raad weet?

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ai, dat is flink balen aronboer! Dynafix is het grootste reparatie centrum in Nederland voor mobiele aparatuur, vandaar dat Ben de reparaties aan hun uitbesteed en Ben vertrouwt ook volledig op hun expertise. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met Dynafix om na te vragen waarom zij deze conclusie hebben getrokken of voor een second opinion gaan bij de fabrikant zelf.
Dit heb ik al gedaan. Dynafix stuurt me door naar Sony en Sony stuurt me weer door naar jullie, dus het cirkeltje is weer mooi rond. Nu de vraag wie ik de verantwoording kan geven, omdat iedereen het naar elkaar doorschuift.
Reputatie 7
Badge +7
Hmm dat vind ik vreemd en vooral balen om te lezen aronboer. Er is verder niks wat ik via het forum voor jou kan betekenen dan jou bovenstaande informatie te geven. Wellicht dat de klantenservice jou nog andere opties kan bieden.