Mijn Sony telefoon blijft vasthangen op het opstartscherm

Hoi Ben, Ik ben sinds een week in India en heb mijn telefoon hard nodig, maar hij start niet meer op. De telefoon stond 5 dagen geleden gewoon aan en viel ineens uit en ging naar het opstartscherm, daar bleef deze op haken. Ik kon niets doen, ook niet uitzetten om hem opnieuw aan te zetten. De telefoon bleef op het blauwe opstartscherm tot hij leeg was. Toen heb ik hem opgeladen en opnieuw aangezet, weer bleef het scherm haken op het opstartscherm. Ik heb 2 dagen gewacht om hem weer aan te zetten, en weer komt hij niet verder dan het blauwe scherm... Wat kan ik doen?

2 reacties

Hallo,

Misschien heb je wat aan deze site van Sony.

Heeft mij wel eens geholpen met mijn experia M4.

Succes
Reputatie 7
Badge +7
Wat woudwijk84 zegt klopt helemaal! Je kunt met problemen aan je mobiele telefoon ten alle tijden terecht bij de fabrikant zelf. Mocht je dat teveel gedoe vinden of je wordt liever door Ben zelf geholpen kun je via ons natuurlijk ook aanspraak maken op je garantie. Hoe dit werkt lees je hier! Mocht je toch nog vragen hebben stel deze dan gerust #Benervoorjou

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen