Mobiel netwerk werkt niet

• 14 maart 2017
  • 33 reacties
  • 1397 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Goedemorgen,

Wegens een nieuw abonnement heb ik drie weken geleden een nieuwe telefoon (Xperia 😵 ontvangen. Afgelopen weekend heb ik mijn simkaart in de telefoon geplaatst. Alles doet het. Nu werkt echter mijn mobiele netwerk niet. Waar kan dit aan liggen?

Ik hoor het graag

Dit topic is gesloten

33 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Juul, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom 🙂

Onhandig dat je mobiele netwerk niet meer werkt op je nieuwe toestel. De instellingen van je simkaart heb ik voor je nagekeken en deze blijken (gelukkig) goed te staan. Toch heb ik voor de zekerheid jouw simkaart een reset gegeven op het netwerk. Zou jij je toestel willen herstarten?
Hier hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Abonnement verlengd bij Ben. Vorige week nieuwe mobiel ontvangen (Xperia X Compact). Simkaart vanuit oude mobiel (Sony Xperia Z1 Compact) in nieuwe geplaatst. Alles werkt (bellen, sms, wifi) behalve mobiel internet. Is een reset hier ook zinvol? Waar zou anders het probleem kunnen liggen?
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Eric, bedankt voor je bericht. Ik help je graag met het oplossen hiervan. Zou je mij hiervoor via een PB in dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum kunnen sturen?

Groetjes, Jolijn
Hoi Jolijn,
Ik heb de gegevens eergisteren doorgestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Ik hoor graag zsm van je.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Eric, sorry voor de late reactie! Ik help je nog steeds graag verder. Zou je eens het stappenplan in deze link willen volgen om je internet in te stellen? Ik hoor graag of het werkt!

Groetjes, Jolijn
Bedankt voor de snelle reactie Jolijn. Mobiel internet werkt nu. Thanks!
Reputatie 4
Badge +6
Fijn om te horen, Eric! Dan wens ik je veel plezier met je nieuwe toestel 😃
Zou dit bij mij ook kunnen werken? Had het al op fb gevraagd en die stuurde me door naar meest gestelde vragen.. Zover ik zie is alles goed ingesteld maar geen mobiel internet
Reputatie 3
Badge +1
Zou dit bij mij ook kunnen werken? Had het al op fb gevraagd en die stuurde me door naar meest gestelde vragen.. Zover ik zie is alles goed ingesteld maar geen mobiel internet

Ik heb jouw mobiele dataverbinding voor je gereset, kasiulionis.m.

Zou je jouw toestel willen herstarten? Ik hoor graag van je of je mobiele dataverbinding weer werkt.

Zou je jouw toestel willen herstarten? Ik hoor graag van je of je mobiele dataverbinding weer werkt.

Dankjewel het heeft geholpen 😃
Reputatie 3
Badge +1

Dankjewel het heeft geholpen :D

Goed om te horen. Graag gedaan 😃
Ik ben in het bezit van een Sony Xperia X Compact en ook mijn mobiel internet doet het al 4 dagen niet, zou zo een reset ook bij mij werken. Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +8
Ik ben in het bezit van een Sony Xperia X Compact en ook mijn mobiel internet doet het al 4 dagen niet, zou zo een reset ook bij mij werken. Alvast bedankt!

Hoi 0scar, dat is natuurlijk niet handig! Heel graag zou ik met je mee willen kijken hoe dit probleem ontstaan is. Om dit te kunnen heb ik wel wat gegevens van jou nodig waaronder jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum. Wil je deze informatie sturen naar dit account?
Reputatie 6
Badge +8

Hoi 0scar, bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. Ik zie dat alle instellingen juist stonden, toch heb ik de instellingen een reset gegeven. Wil jij je toestel herstarten?

Hoi 0scar, bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. Ik zie dat alle instellingen juist stonden, toch heb ik de instellingen een reset gegeven. Wil jij je toestel herstarten?

Het toestel restarten heeft bij mij niet geholpen, mijn mobiel internet doet het nogsteeds niet
Reputatie 6
Badge +8

Het toestel restarten heeft bij mij niet geholpen, mijn mobiel internet doet het nogsteeds niet

Erg vervelend 0scar! Welke versie van Android heb je staan op je toestel?

Erg vervelend 0scar! Welke versie van Android heb je staan op je toestel?

Ik heb Android 7.0 op mijn toestel staan.
Reputatie 7
Badge +7
Dan wil ik je vragen om de stapjes in dit topic te doorlopen Oscar.
Dan wil ik je vragen om de stapjes in dit topic te doorlopen Oscar.

Mijn internet doet het nu weer, super bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Ooooh superfijn Oscar! 😃 Daar ben ik blij om! Heel veel plezier met je Ben abonnement!
Hallo ,
Is het mogelijk dat dit bij mij ook word nagekeken.
Groetjes linda
Reputatie 6
Badge +8
Hallo ,
Groetjes linda

Hoi Linda, ik zie dat jij op dit moment je volledige internetbundel hebt verbruikt en kosten maakt voor data buiten je bundel. Zou je precies kunnen aangeven wat je wil dat ik voor je nakijk?
Hallo ,
Groetjes linda

Hoi Linda, ik zie dat jij op dit moment je volledige internetbundel hebt verbruikt en kosten maakt voor data buiten je bundel. Zou je precies kunnen aangeven wat je wil dat ik voor je nakijk?

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en sindsdien heb ik heel slecht bereik en internet daarvoor was het ook al slechf maar nu helemaal. Ik begreep dat het kon liggen aan een reset van de instellingen
Reputatie 7
Badge +7
Als het probleem is verergerd sinds jij je nieuwe telefoon in gebruik hebt dat wordt het probleem veroorzaakt door je toestel, Linda.
Hoi allemaal, ik heb hetzelfde probleem! Tijdje geleden een nieuwe simkaart gekregen en alles werkt behalve mobiel internet via data. Hopelijk kunnen jullie mij ook helpen!