Sticky

Overzicht met Sony toestellen voor toestelhulp

Reputatie 4
  • Ben nieuwsgierig*
  • 0 reacties
Klik op de onderstaande link voor de instellingen van je mobiele telefoon.

8 reacties

Ik heb een Sony Xperia M5 met dramatisch slecht bereik in mijn woning. Heb al contact gehad met klantenservice en technische dienst en die verwijzen mij naar de instellingen van de telefoon.
Reputatie 2
Badge
Yvette75 schreef:

Ik heb een Sony Xperia M5 met dramatisch slecht bereik in mijn woning. Heb al contact gehad met klantenservice en technische dienst en die verwijzen mij naar de instellingen van de telefoon.

Jij weet zeker dat de instellingen in jouw toestel goed staan?
Nou daarom ging ik op dit forum kijken wat de instellingen zouden moeten zijn......
Maar vervolgens staat mijn mobiel er niet bij. Ik heb zelf geen idee hoe je de instellingen van je telefoonbereik kunt aanpassen.
Reputatie 2
Badge
Yvette75 schreef:

Nou daarom ging ik op dit forum kijken wat de instellingen zouden moeten zijn......
Maar vervolgens staat mijn mobiel er niet bij. Ik heb zelf geen idee hoe je de instellingen van je telefoonbereik kunt aanpassen.

Ik heb het bereik voor jou gecontroleerd en dit is zeer goed. Hier kan het dus niet aan liggen. Heb jij de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te doen, zodat we uit kunnen sluiten of het aan jouw toestel ligt.
Buiten is het bereik ook goed, maar in huis niet. In badkamer en toilet bijvoorbeeld is het driehoekje leeg en kan ik niet bellen (of gebeld worden), dus als ik zou komen te vallen ofzo......
Ik heb het simkaartje op verzoek van de technische dienst al een paar dagen in mijn oude mobiel (Xperia Z1) gehad, maar dat gaf het zelfde resultaat.
Reputatie 2
Badge
Yvette75 schreef:

Buiten is het bereik ook goed, maar in huis niet. In badkamer en toilet bijvoorbeeld is het driehoekje leeg en kan ik niet bellen (of gebeld worden), dus als ik zou komen te vallen ofzo......
Ik heb het simkaartje op verzoek van de technische dienst al een paar dagen in mijn oude mobiel (Xperia Z1) gehad, maar dat gaf het zelfde resultaat.

Ik heb kosteloos een nieuwe simkaart voor jou aangevraagd, want jij geeft aan dat het in een ander toestel ook zo is. Jij kan deze simkaart binnen 3 tot 5 werkdagen thuis verwachten. Deze simkaart kan geactiveerd worden door middel van de 19 cijfers achterop de simkaart. Dit kan jij doen via de Ik Ben pagina. Voor ik deze bestelling doorzet wil ik graag voor de zekerheid jouw correcte adres. Kan jij mij die in een PM sturen?
Reputatie 2
Badge
Ik heb jou een e-mail gestuurd met meer informatie over de vervolgprocedures. Ik raad je aan deze e-mail zorgvuldig door te nemen en de antwoorden op te sturen via het contactformulier op mijn website.
Gedaan!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen