Sony Xperia M4 Aqua - geen wifi, achterkant laat los / niet waterdicht

Mijn toestel voldoet sinds de start van mijn tweejarig abonnement niet aan mijn verwachtingen. De achterzijde laat los, hiervoor is het toestel al een voor reparatie geweest maar de lijmlaag waarmee de achterzijde is bevestigd laat weer los. Daarnaast is de ontvangst van van het wifi-signaal heel slecht. Waar andere toestellen het signaal wel oppikken, krijgt de Xperia M4 geen verbinding. Dit is een hardwareprobleem waar ook op andere fora op gesproken wordt. Hierdoor verbruik ik maandelijks veel MBs buiten de bundel. Een reparatie van het toestel wens ik niet (eerder niet verholpen), verlengen kan nog niet. Hoe los ik dit op?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Hoi Karin, wat ontzettend jammer om te lezen dat je problemen ervaart in dit toestel. Ik zou je graag een reparatie aanbieden, maar als je liever gebruik wil maken van een ander toestel is dit mogelijk door een vervroegde verlenging aan te vragen. Hiermee kun je bij ons op de site een nieuw toestel en abonnement uitzoeken en dit bestellen via onze klantenservice. Er zullen dan wel resterende toestelkosten in rekening worden gebracht als afkoop van je huidige abonnement. Is dit wellicht interessant voor jou?

Groetjes, Jolijn

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen