Beantwoord

Synchronisatie probleem met WhatsApp

Sinds zondag zijn mijn contacten niet meer gelinkt en kan ik alleen nog maar in de groepsapp appen. Wat kan daar de oorzaak van zijn?
icon

Beste antwoord door Jolijn 15 juni 2017, 15:48

Hoi Hb10, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je problemen hebt met Whatsapp. Ik help je hier graag verder mee. Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik hoor graag of het dan wel weer lukt om goed gebruik te maken van deze app.

Groetjes, Jolijn

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hoi Hb10, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je problemen hebt met Whatsapp. Ik help je hier graag verder mee. Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik hoor graag of het dan wel weer lukt om goed gebruik te maken van deze app.

Groetjes, Jolijn
Dank je Jolijn. Heb je advies gevolgd en het probleem is nu inderdaad opgelost!
Reputatie 7
Badge +7
Fijn om te lezen dat het heeft geholpen Hb10! Mocht je in de toekomst nog eens een vraag of probleem hebben dan weet je ons te vinden!

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen