Beantwoord

Weet iemand hoe ik de beltijd van mijn telefoon kan verlengen?

• 7 juli 2016
  • 20 reacties
  • 11233 keer bekeken

Weet iemand hoe ik de beltijd van mijn telefoon kan verlengen. Hij gaat nu 5x over en schakeld dan uit. Vanwege onze handicap zijn we vaak niet op tijd bij de telefoon. Wie kan ons helpen. Gr. Aart
icon

Beste antwoord door Angelique 12 juli 2016, 22:23

Hoi Aart, de doorschakeltijd is gemakkelijk aan te passen! Als je de doorschakeltijd aanpast dan is het mogelijk om jouw toestel langer over te laten gaan. De tijd wijzigen tussen gebeld worden en doorschakelen kan op verschillende manieren:

Je kunt een pauze van 5, 10, 15, 25 of 30 seconden instellen via het menu van je mobiele telefoon.

Je kunt **61*[telefoonnummer]*11* aantal seconden intoetsen #, gevolgd door OK. Zo verkort of verleng je de tijd tussen gebeld worden en doorschakelen.

Groeten van Angelique
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

20 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Aart, de doorschakeltijd is gemakkelijk aan te passen! Als je de doorschakeltijd aanpast dan is het mogelijk om jouw toestel langer over te laten gaan. De tijd wijzigen tussen gebeld worden en doorschakelen kan op verschillende manieren:

Je kunt een pauze van 5, 10, 15, 25 of 30 seconden instellen via het menu van je mobiele telefoon.

Je kunt **61*[telefoonnummer]*11* aantal seconden intoetsen #, gevolgd door OK. Zo verkort of verleng je de tijd tussen gebeld worden en doorschakelen.

Groeten van Angelique
Dank je wel Angelique maar als ik dat doe geeft hij aan dat het verzoek niet uitgevoerd is.
Eigenlijk vind ik 30 seconden overgaan ook erg kort, waarom kan dat niet langer.
Bij mijn vorige provider (T-Mobile) ging hij wel 12 x over. Gr. aart
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Aart, onhandig dat het verzoek niet uitgevoerd is. Welke melding kreeg je? Het is mogelijk om jouw toestel tot maximaal 30 seconden over te laten gaan.

Zou je onderstaande code willen proberen?
* * 61 *+31624, het tiencijferig nummer, * 11 * aantal seconden #
Hierna druk je op het knopje met het groene hoorntje of op de OK-toets van het toestel.

Als het mobiele telefoonnummer bijvoorbeeld 06-1234 5678 is en je wilt de doorschakeltijd instellen op 25 seconden veranderen in 25 seconden, voer je dus in:
* * 61 * +316240612345678 * 11 * 25 # OK.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Hallo,
Ik heb een poging gedaan om de telefoon aan te passen zodat ie langer over gaat maar het lukt niet.
Krijg dan de melding verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code???
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem, vind het waardeloos dat de telefoon maar zo kort overgaat. Als je op de fiets of in de auto zit en wilt aan de kant gaan is hij alweer uitgeschakeld. Moet voor Ben toch een koud kunstje zijn om dit langer in te stellen. Voorheen bij T-Mobile had ik daar helemaal geen probleem mee, heb ook spijt dat ik ben overgestapt.
Badge
Hoi awijnhout,

Wat jammer om te horen. Helaas kunnen wij dat niet voor je aanpassen. Anders hadden we dat natuurlijk gelijk gedaan.
Dit dien je echt zelf in te stellen op jouw toestel. Het heeft ook verder niets met het abonnement te maken.
Wellicht zou iemand in een telefoonwinkel je hier even verder mee kunnen helpen.

Gr,
Amber
Amber, 30 seconden is gewoon tekort. Vanwege mijn handicap gaat het vaak niet om op tijd op te nemen.
Badge
30 seconden is helaas wel het maximale awijnhout.
Dat kan ik helaas niet aanpassen.

Gr,
Amber
jammer
Badge
Dat kan ik begrijpen.

Gr,
Amber
Misschien toch iets om eens te bespreken bij Ben
Badge
Helaas is het bij elke provider maximaal 30seconden.
Ik krijg helaas steeds de zelfde fout
Badge
Dat is vreemd Peter1956.
Hoeveel seconden gaat jouw telefoon nu over?

Gr,
Amber
de telefoon gaat 20sec. over
Badge
En door de handelingen die mijn collega doorgegeven heeft veranderd dat niet?
Zou het misschien mogelijk zijn om iemand anders naar te laten kijken?

Gr,
Amber
Ook ik kan de doorschakeltijd niet verlengen. Bij Ben de vraag neergelegd, maar krijg steeds hetzelfde antwoord, wat dus niet werkt.
**61*316240634347241*11*30#OK
Alle combinaties zoals hierboven, met één * voor de 61, 31624 weggelaten, de 0 in het nummer vervangen door 0031 etc geprobeerd, de meldingen zijn:
Fout bij uitvoeren verzoek
Onbekende fout
Registratie instelling mislukt
Stem doorschakelen
Indien onbeantwoord.
Ik begin het beu te worden; o ja, de telefoon rinkelt 15 sec. Veel te kort.
Wie helpt? Dank en Groet,
Jaap Biemond
Badge
Je mist nog twee 00. De code die je moet gebruiken in je belscherm is **61*00316240634347241*11*30#OK
Quan,
Dank je wel! Het werkt! Geweldig. Waarom Ben er de 2 nullen niet voor plaatst weet ik niet.
Nogmaals enorm bedankt.
Jaap Biemond
Reputatie 7
Badge +7
Fijn dat het is gelukt, Jaap!