Beantwoord

Abonnement kapotte telefoon

  • 13 January 2022
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Hi, 

Ik heb mijn telefoon in de wasmachine gestopt en nu doet deze het niet meer. Mijn abonnement loopt nog tot september, maar ik wil graag een nieuwe telefoon. Is het een mogelijkheid om mijn huidige toestel kosten af te betalen en de rest van de bundel op een volgende telefoon te zetten? 

Ik heb een Google Pixel 3a en wil eigenlijk weer eenzelfde telefoon, maar die hebben jullie niet meer in het assortiment volgens de website. Is het anders ook een mogelijkheid om mijn hele abonnement af te betalen? 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Shaira 14 January 2022, 12:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @maratimmer, wat onhandig zeg! Ik snap dat je hier super van baalt. 

Een vroegtijdige verlenging is zeker mogelijk, je betaald dan het toestelkrediet alvast af en kiest uit het assortiment zoals aangeboden op de website.

Al zien we je niet graag gaan, mocht er niets tussen zitten op onze website is het mogelijk vroegtijdig over te stappen. Je betaald hier dan het toestelkrediet en het servicecontract af. Neem allereerst even contact op met de klantenservice om de afkoopkosten na te gaan. Je belt met jouw Ben telefoon gratis 1200. 

Reageer