Beantwoord

Geen 4G

  • 7 February 2023
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Sinds dit weekend heb ik een andere telefoon. Ik heb op mijn oude telefoon nooit problemen gehad met mijn 4G verbinding maar op deze telefoon heb ik alleen E-netwerk. Alle instellingen staan goed, heb de telefoon uit en aan gezet, vliegtuigstand, netwerkinstelling hersteld en niks lijkt te werken. 

Ik heb dit weekend ook mijn bundel aangepast maar dit lijkt mij niet van invloed hierop.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!

icon

Beste antwoord door Fatima 8 February 2023, 13:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hi @123456789 

 

Hartelijk dank voor het openen van een topic. Ik ga snel met je meekijken waarom jij geen 4G ontvangt op je nieuwe telefoon. Kan jij mij via hier jouw voor en achternaam, postcode en huisnummer, geboortedatum en telefoonnummer sturen? Hartelijk dank alvast! 

Hoi Fatima,

Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice van Ben, dit topic kan dus gesloten worden.

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @123456789 , erg fijn om te lezen dat onze klantenservice jou verder heeft geholpen. Ik ga er vanuit dat je weer 4G ontvangt! 😊  Een hele fijne dag gewenst! 

Reageer