Beantwoord

geen mail ontvangen voor gebruikersnaam en wachtwoord

  • 15 January 2020
  • 6 reacties
  • 746 keer bekeken

Ik krijg geen mail over mijn gebruikersnaam of wachtwoord. Spamfolder en alles in gmail doorzocht. Wel heb ik een mail ontvangen van BEN om in te kunnen loggen in de community (dus dat lukt wel)

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Romy 17 January 2020, 10:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik heb je hier verder geholpen :) 

Hi ik ben overgestapt van Tele2 naar ben maar krijg geen mail voor mijn ben ook niet in spam en ik wil nummerbehoud

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @daandordt1! Wat vreemd dat je geen e-mail krijgt. Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven?

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen @daandordt1! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik zag dat jouw e-mailadres er niet goed in stond. Dit heb ik voor jou gewijzigd. Zou je kunnen kijken of je hier een bevestiging van krijgt?

Goedemorgen @daandordt1! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik zag dat jouw e-mailadres er niet goed in stond. Dit heb ik voor jou gewijzigd. Zou je kunnen kijken of je hier een bevestiging van krijgt?

Ja ik heb een bericht ontvangen kan je mijn nummer behoud ook activeren of een login gegevens mailen naar [edit post: e-mailadres verwijderd]

Bedankt alvast

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @daandordt1! Ik help je graag verder via dit topic

Reageer