Beantwoord

nieuw abonnement

  • 1 August 2020
  • 1 reactie
  • 321 keer bekeken

Ik heb nu prepaid en ik wil overstappen op een abonnement.

Ik weet nog niet hoeveel ik bel of data verbruik.   Als ik kies voor 100 belminuten en 3000 MB. Dit voor een 24 maand contract.  

Stel dat ik erachter kom dat ik meer verbruik aan belminuten en MB, kan ik dit dan ook verhogen binnen het verhogen binnen dit contract?

Stel ik meteen voor 300 belminuten afsluit en voor 5000 MB en ik kom er achter dat ik veel minder verbruik, kan ik dit dan tegen een lager tarief verlagen in het contract? 

icon

Beste antwoord door Richard_Claassen 2 August 2020, 23:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb nu prepaid en ik wil overstappen op een abonnement.

Ik weet nog niet hoeveel ik bel of data verbruik.   Als ik kies voor 100 belminuten en 3000 MB. Dit voor een 24 maand contract.  

Stel dat ik erachter kom dat ik meer verbruik aan belminuten en MB, kan ik dit dan ook verhogen binnen het verhogen binnen dit contract?

Stel ik meteen voor 300 belminuten afsluit en voor 5000 MB en ik kom er achter dat ik veel minder verbruik, kan ik dit dan tegen een lager tarief verlagen in het contract? 

Hoi ik heb een maand abonnement. Die kan je elke maand veranderen en je zit er niet 24 maanden aan vast. Bij die 24 maanden kan je wel verhogen, maar nooit verlagen als dat nodig zou zijn. Mijn advies zou dan een maand simonly zijn. En kost niet zoveel!

 

Hieronder zie je mijn simonly abonnement, voor maar 11,50!

 

Reageer