Beantwoord

opzeggen met nummerbehoud

  • 26 April 2021
  • 2 reacties
  • 180 keer bekeken

ik wil overstappen naar een andere provider welke mij wel het toestel wat ik graag wil kan bieden icm een abonnement. nu kan ik 4 maanden voor het aflopen van mijn contract bij BEN verlengen (loopt af op 20-8-2021), maar Ben wil mijn nummerbehoud niet eerder vrijgeven dan op de einddatum van mijn huidige contract. nu wilde ik via de chat hierover spreken, echter die zijn nu al niet meer bereikbaar (het is nu 20.10 uur en ze zijn bereikbaar tot 21.00 uur!?)

Ik wil mijn contract daarom per direct beƫindigen, maar kan niemand spreken van BEN klantenservice hierover?! Hoe gaan we dit nu oplossen??

icon

Beste antwoord door kameleon30 8 June 2021, 11:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @koste441! Wat jammer om te lezen dat je mij wilt verlaten maar je bent uiteraard vrij om te gaan. Dit kan inderdaad alleen vanaf je einddatum omdat je nog verbonden bent aan een contract. Het is niet mogelijk om het nummer eerder over te zetten. Wel is het mogelijk om het contract vroegtijdig af te kopen. Indien je het abonnement vroegtijdig wilt afkopen, adviseer ik je om contact op te nemen met mijn klantenservice. Je kunt mij bereiken op 1200 of via Facebook of Twitter.

Wanneer je bij ben zou verlengen gaat deze, voor zover mij bekend is, ook pas na 4 maanden in. Je kan gewoon al 4 maanden van tevoren aangeven dat je wilt verlengen, en met welke (nieuwe) voorwaarden zoals korting, toestel, abonnement.

Zoals Merve al aan geeft, kan je wel de resterende maanden afkopen. als je bijvoorbeeld nog 3 maanden te gaan hebt a 25 euro per maand tot het eind van je contract, zal het bedrag 75 euro zijn. Hier is geen boete of korting aan verbonden.

Reageer