Beantwoord

verlengd contract vandaag ingegaan maar MB pas per 1ste v.d. maand?? onredelijk

  • 20 December 2019
  • 5 reacties
  • 671 keer bekeken

Mijn verlengd contract is vandaag 20-12 ingegaan, feestelijk mail van BEN ontvangen, tot gisteren stond er nog 1900 mb over van oude contract, ik heb verlengd naar maandelijks 5000mb maar DAT gaat dus niet in per 20-12, volgens BEN passen ze dat per 1-1- aan, wat een kul. als mijn 1900MB voor 1-1 op zijn heb ik dus geen MB, maar betaal heb en betaal wel voor een nieuw contract wat per 20-12 in is gegaan.

Wie van BEN durft het aan om dit recht te praten…..

Dick

icon

Beste antwoord door Romy 23 December 2019, 14:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Soelen. Je bent in contract tot 19/12/2019 onder je oude contract. Je verlenging gaat hierom 20/12 in. Je kan dan gewoon gebruik maken van jouw uitgekozen bundel, niet pas 01/01!

Hi Romy,

dat dacht ik ook maar dat is toch echt niet het geval, App geeft aan op dit moment 1878mb over, nieuw tegoed gaat in over 9 dagen.

weer gebeld mat BEN en die blijven erbij dat nieuw tegoed MB pas per 1-1-2020 ingaat, komt met een onduidelijk verhaal over 1x per maand aanpassen, maar het contract in mijn profiel staat inderdaad al op 20-12-2019 ingegaan.

Ik blijf erbij het is pure nep, ik heb nieuw uitgebreider contract maar als het binnen 9 dagen op is heb ik intussen niets waar ik wel voor betaal.

gr, Dick

Reputatie 5
Badge +9

Hi Dick. Ik zie hier dat jouw bundel al is ingegaan en dat je hier ook al gebruik van maakt. Misschien kun je even opnieuw inloggen in de app? Ik heb het gesprek proberen terug te vinden, maar ik zie geen recent contact. Bel je wel met 1200?

Hi Romy,  maar jij ziet toch ook hoeveel MB ik over heb, er staat wel dat het nog 1161 over is van 5000mb, dat is de 5000 die is ingegaan per 20-12, echter heb ik niet intussen 3839MB verbruikt, de resterende 1161 die nu nog over is was van het oude abonnement, 

als je mijn gegevens kunt inzien, zie je dat ik tussen 20-12(5000MB) en heden geen 3839MB hebt verbruikt.

Dick

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Dick! Het huidige verbruik van deze maand blijft staan. Hierdoor kan het verwarrend zijn. De nieuwe MB’s zijn wel gewoon op 20-12 ingegaan. Alleen is het verbruik niet op 0 gezet. Vanaf 1 januari zul je inderdaad weer volle bundels krijgen.

Reageer