Sticky

Welkom op de community

  • 27 June 2016
  • 113 reacties
  • 12763 keer bekeken

Reputatie 4
  • Administrator
  • 0 reacties
Hi!

Welkom op mijn community. Ik ben Ben. Ik ben de mobiele provider voor iedereen. Wie ben jij?

113 reacties

Hi!

Ik ben Vandevi en ik ben al bijna een jaar werkzaam bij Ben. Hier ben ik begonnen op de telefonische klantenservice en daarna mocht ik doorstromen naar Team Social! Hier ben ik vele uurtjes per week beschikbaar om klantvragen te beantwoorden via social media kanalen. Ook vind je mij terug op de mail en service chat.

Ik ben pas begonnen met een nieuwe studie aan de Hogeschool Rotterdam.
Naast het student en werknemer zijn, ben ik een Food-lover, houd ik van muziek en doe ik graag leuke dingen met familie en vrienden. Al dat eten moet er natuurlijk ook weer af, dus ga ik ook naar de sportschool.. Wanneer ik zin heb dan😶
Reputatie 2
Hi! Ik ben Felice, en sinds maart 2016 werk ik op de afdeling klantenservice bij Ben. Net als vele anderen ben ook ik begonnen op de telefonische klantenservice, maar na een tijdje ben ik overgegaan naar mail. Inmiddels voel ik me al bijna 2 jaar helemaal thuis in het social media team, wat betekent dat ik vooral klanten help via Facebook en Twitter. Ook kun je mij af en toe terugvinden op de chat, veel afwisseling dus!
Ik woon samen met mijn konijntje, en in mijn vrije tijd spreek ik graag af met vriendinnen om lekker een hapje te eten, of te Netflixen.
Hi, Ik ben Selma.

Inmiddels bijna 2 jaar werkzaam bij Ben.
Zelf ben ik begonnen met telefonisch contact met de klanten binnen Ben op de klantenservice. Vanuit daar ben ik doorgestroomd naar het Social team en daarnaast ben ik ook actief op de chat.
In mijn vrije tijd geniet ik ervan om leuke dingen te doen met mijn vriend. Lekker een hapje eten of genieten van een leuke film.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi allemaal!

Mijn naam is Merve en ik ben al bijna een jaar werkzaam bij Ben. Mijn doel bij Ben is om onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk te helpen via verschillende kanalen. Ik voel me helemaal thuis en dit ook dankzij mijn lieve collega's van het Social team!

Verder ben ik op dit moment samen met mijn verloofde bezig met het organiseren van onze bruiloft. Wij trouwen in maart 2019😍 Hoe spannend is dit?
Hi!

Ik ben Sherani en ik werk sinds april voor Ben. Zelf ben ik begonnen door telefonisch klanten te helpen, maar mijn doel was altijd om door te stromen naar team social. Na 8 maanden bellen met alle klanten van Ben is me dat uiteindelijk toch gelukt! Ik ben heel blij met mijn plekje en zou het niet anders willen.

Na het werk ben ik het liefst met mijn familie, vrienden of vriend. Ik hou van koken, filmpjes kijken en naar verschillende bestemmingen op vakantie met mijn vriend! 😄

Groetjes van Sherani
Reputatie 1
Hey,
Ik ben Renze, sinds ongeveer een maandje gebruiker van Ben, 18 jr (miv maart 19 jr), en ik doe aan schoonspringen.
Dat is het wel denk ik,
Cheerio!
Reputatie 5
Badge +9
Hi Renze! Leuk dat je besloten hebt je voor te stellen op de community. Zo komen we wat meer over elkaar te weten. 🙂 Je kunt op de community zo'n beetje alle antwoorden vinden mocht je vragen hebben over jouw Ben abonnement. Ook kun je voor de gezelligheid blijven en lezen wat andere klanten of medewerkers bezig houdt in het leven! Zelf kun je ook topics starten, maar ik had gezien dat je dat al had ontdekt :)

Leuk dat je op schoonspringen zit, dat lijkt me echt een lastige sport. Is dat een beetje te vergelijken met sterren springen van sbs? Of is dat een understatement? 😉
Reputatie 1
Hi daar Ben ik weer! (leuke woordgrap, I know, gejat van mn broer)
Schoonspringen lijkt misschien lastig, maar wanneer je de basistechnieken onder de knie hebt, kan je zo de moeilijkste sprongen maken.
Leuk dat je over Sterrenspringen begint, want dat is dus altijd live vanuit de Tongelreep in Eindhoven, wat mijn thuisbad is (netals bijv voetbalclubs een thuisstadion hebben, hebben schoonspringverenigingen een thuisbad, leuk woord voor galgje trouwens, bedenk ik me net), het is leuk om te zien dat de celebs zich na eem aantal andere sporten zich nu ook aan het schoonspringen wagen, terwijl je inderdaad toch een best grote understatement maakt wanneer je zegt het vergelijkbaar is.
R
Badge
Hoi, wesley hier. ik werk bij twee dagbestedings plekken, ben nogal praat graag. Als ik niet aan het praten ben dan ben ik aan het gamen, lezen, film kijken, muziek luisteren maar ook ooit lekker eten of koken.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Wesley! Gezellig dat we jou mogen verwelkomen op het forum, en natuurlijk super leuk dat jij je voorstelt hier. Een aardige lijst aan hobbies die ik zie! Wat voor games speel je zoal? Ik lees zelf ook erg graag! Ik ben momenteel het boek van psychokiller aan het lezen. Ik weet niet of je dat kent, hij is sinds 2018 een beetje een facebook hype geworden. Verder ben ik ook gek op muziek, maar absoluut geen keuken prinses, haha!

Leuke handtekening heb je by the way, erg origineel!
Reputatie 1
Ik ben momenteel het boek van psychokiller aan het lezen. Ik weet niet of je dat kent, hij is sinds 2018 een beetje een facebook hype geworden.
Klinkt alsof je van horror boeken houdt, in dat geval moet je eens wat van Thomas Olde Heuvelt lezen!

R
Badge
Hi Wesley! Gezellig dat we jou mogen verwelkomen op het forum, en natuurlijk super leuk dat jij je voorstelt hier. Een aardige lijst aan hobbies die ik zie! Wat voor games speel je zoal? Ik lees zelf ook erg graag! Ik ben momenteel het boek van psychokiller aan het lezen. Ik weet niet of je dat kent, hij is sinds 2018 een beetje een facebook hype geworden. Verder ben ik ook gek op muziek, maar absoluut geen keuken prinses, haha!

Leuke handtekening heb je by the way, erg origineel!


HI Romy,

Ik doe voor games als Online schaken, rpg, rts enz. Denk bijvoorbeeld aan stardew valley en Red alert 3, ik lees vooral thriller en fantasy boeken.
Reputatie 5
Badge +9

Ik ben momenteel het boek van psychokiller aan het lezen. Ik weet niet of je dat kent, hij is sinds 2018 een beetje een facebook hype geworden.Klinkt alsof je van horror boeken houdt, in dat geval moet je eens wat van Thomas Olde Heuvelt lezen!

R


Laat je niet misleiden door de schrijver! Het boek gaat voornamelijk over de hedendaagse millennial-kwestie: Wat moet ik met mijn leven? Vertolkt op een humoristische wijze. Echt een aanrader en het leest lekker weg. Maar, bedankt voor je tip! Ik lees namelijk niet persé één genre. En boekentips zijn altijd welkom. 😃
Reputatie 1


Ik ben momenteel het boek van psychokiller aan het lezen. Ik weet niet of je dat kent, hij is sinds 2018 een beetje een facebook hype geworden.Klinkt alsof je van horror boeken houdt, in dat geval moet je eens wat van Thomas Olde Heuvelt lezen!

R
Laat je niet misleiden door de schrijver! Het boek gaat voornamelijk over de hedendaagse millennial-kwestie: Wat moet ik met mijn leven? Vertolkt op een humoristische wijze. Echt een aanrader en het leest lekker weg. Maar, bedankt voor je tip! Ik lees namelijk niet persé één genre. En boekentips zijn altijd welkom. :D


Oh wauw, dat is wel het laatste waar ik aan dacht bij de auteur.
Voor mij zijn Thomas z'n boeken nog leuker omdat ik hem persoonlijk ken. En omdat ik hem dus ken, heb ik al z'n boeken, persoonlijk gesigneerd en wel!

Het Rosie Project en Het Rosie Effect van de Nieuw Zeelandse Graeme Simsion (de vertalingen althans) zijn ook echte aanrader trouwens.

R
Reputatie 5
Badge +6
Hoi allemaal!

Mijn naam is Merve en sinds kort actief op de community. Mijn doel bij Ben is om onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk te helpen via verschillende kanalen. Ik voel me helemaal thuis en dit ook dankzij mijn lieve collega's van het Social team!

Verder ben ik op dit moment samen met mijn verloofde bezig met het organiseren van onze bruiloft. Wij trouwen in maart 2019, bijna dus😍
Reputatie 1
Hoi allemaal!

Mijn naam is Merve en sinds kort actief op de community. Mijn doel bij Ben is om onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk te helpen via verschillende kanalen. Ik voel me helemaal thuis en dit ook dankzij mijn lieve collega's van het Social team!

Verder ben ik op dit moment samen met mijn verloofde bezig met het organiseren van onze bruiloft. Wij trouwen in maart 2019, bijna dus😍


Hey Merve,
Leuk dat je bijna gaat trouwen, van harte!
Maart was natuurlijk al de mooiste maand van het jaar, maar nu al helemaal. Wat doe je eigenlijk in je vrije tijd?
Grtz,
R.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Renze,

Bedankt voor je reactie. Heel leuk inderdaad! Ook wel spannend. Op dit moment ben ik nog steeds bezig met mijn bruiloft en alles wat er bij komt kijken. Veel vrije tijd heb ik dus niet. Na de bruiloft wil ik mijn vrije tijd besteden aan leuke en nuttige activiteiten. Ik probeer mezelf bijvoorbeeld al te focussen op gezond eten en leven. Verder ben ik ingeschreven bij de sportschool en de eerste trainingen zijn al achter de rug😪

Super leuk dat je van reizen houdt. Wat is je eerstvolgende reisbestemming?
Reputatie 1
Hoi Renze,

Bedankt voor je reactie. Heel leuk inderdaad! Ook wel spannend. Op dit moment ben ik nog steeds bezig met mijn bruiloft en alles wat er bij komt kijken. Veel vrije tijd heb ik dus niet. Na de bruiloft wil ik mijn vrije tijd besteden aan leuke en nuttige activiteiten. Ik probeer mezelf bijvoorbeeld al te focussen op gezond eten en leven. Verder ben ik ingeschreven bij de sportschool en de eerste trainingen zijn al achter de rug😪


Super leuk dat je van reizen houdt. Wat is je eerstvolgende reisbestemming?

Hey Merve,
Mijn eerstvolgende reis wordt drie weken rondreizen door Thailand 😍😍😍
Zin in!
R.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Renze,

Wauw, Thailand staat ook op mijn lijstje maar ik heb zelf vliegangst😥
Badge
Hi,

Ik ben Romy, sinds januari werk ik met plezier op de klantenservice om al jullie telefoontjes te beantwoorden. Vanaf vandaag zal ik ook actief mee gaan lezen en reageren op jullie vragen en topics.

Wie doet er nog meer actief mee?
Reputatie 4
Badge +4
Ik heb dit topic gemist, zij die zich reeds hebben gemeld, WELKOM!

Hoi @revb1210 Romy (ook Merve) jij ook welkom bij de club!
Zeldzame handtekening gebruik je.😉

@Merve bevalt het getrouwde leven?🙂

Behalve ik schijnen er een stuk of 20 en een klein beetje😛 meer te zijn.😀

Have fun!
Reputatie 5
Badge +6
Hi Snoeshaantje,

Wat lief dat je mij ook niet vergeet. Het getrouwde leven bevalt mij zeker wel😊
Hallo ik ben Roy, en ben al 21 werkzaam in de beveiligingsbranch(installaties) en ben daar ook regelmatig actief met ict werkzaamheden. mijn hobbies zijn computers, Formule 1 en voetbal(niet actief 😉 ) en Hiphop dansen met een parentscrew wat ik wel actief doe en op kampioenschappen dans, kortom ben veelzijdig
Reputatie 5
Badge +9
Hi Roy. Leuk dat je je hebt voorgesteld op de community! Ik ben Romy, een van de moderators op dit forum. Leuke hobby's heb je en interessant werk! Ben je dan ook Max Verstappen fan? 😃
Hoi, ik ben Tiny, 68 jaar en weet niet veel van mobiele telefoons e.d.. Met mijn ouderwetse NOKIA bel ik met een T-mobile prepaid kaart. Ik kan echter geen 0900 nummers bellen? Hoe kan dat?

Reageer