Sticky

De veelgestelde vragen op een rijtje

De veelgestelde vragen op een rijtje
Reputatie 5
Badge +11
Leuk dat je op onze community terecht bent gekomen. In dit topic lees je meer over de veelgestelde vragen van de afgelopen periode. Veel zaken kun je namelijk zelf regelen via jouw persoonlijke Ik Ben pagina en/of Ben app. Hier vind je een overzicht van de mogelijkheden. Daarnaast vind je een overzicht van lopende zaken die belangrijk zijn om te weten.

Mededelingen

Veelgestelde vragen

Er zijn verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder via de community, Facebook, Twitter en de telefonische klantenservice. Een overzicht van de openingstijden vind je hier.

4 reacties

Hallo, op 11-9 maakte ik een vliegreis naar Nieuw Zeeland met een tussenstop in Shanghai. Op de factuur van september zie ik nu een bedrag van 56,20 euro staan voor datagebruik in China. Hoe kan dat? Ik heb mijn telefoon niet gebruikt. Mijn telefoon stond op vliegtuigmodus. Had ik hem helemaal uit moeten zetten?
Reputatie 3
Badge +2
Hoi leufkensg, ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Wanneer heb jij je toestel op vliegtuigmodus gezet?
Ik heb mijn toestel op vliegtuigmodus gezet voordat ik uit Nederland vertrok.
Reputatie 2
Badge +3
leufkensg schreef:

Ik heb mijn toestel op vliegtuigmodus gezet voordat ik uit Nederland vertrok.

Schijnbaar heeft jouw simkaart verbinding kunnen maken met een buitenlandse zendmast. Jouw simkaart heeft een unieke code waarmee deze geregristreerd is op het netwerk. Hierdoor is jouw verbruik altijd correct geregristreerd. In het vervolg kun je het beste jouw mobiele gegevens en data roaming uitzetten.
Heb je nog andere vragen?

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen