Sticky

[MEDEDELING]: Geen bevestigingsmail bij activeren vervangende simkaart & simkaart werkt niet na activatie


Reputatie 4
Badge +7
Momenteel ervaren we problemen met het versturen van een bevestigingsmail na het activeren van een simkaart. Het kan dat deze bevestiging daardoor vertraagd wordt verstuurd. Geen zorgen, de simkaarten worden wel gewoon succesvol geactiveerd.

Heb je je vorige simkaart geblokkeerd voordat je een nieuwe simkaart wilde bestellen? En activeer je je nieuwe simkaart vervolgens en werkt deze nog niet? Door een storing wordt de blokkade op de aansluiting niet automatisch verwijderd wanneer de nieuwe simkaart is geactiveerd. Werkt je nieuwe simkaart nog niet na de activatie laat dan hieronder een berichtje achter.

9 reacties

ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is 😞
nagelkruid schreef:

ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is :(


Mijn simkaart doet het ook niet na het activeren. Hij zegt dat die niet verbonden is met het netwerk..
Annelou schreef:


nagelkruid schreef:

ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is :(

Mijn simkaart doet het ook niet na het activeren. Hij zegt dat die niet verbonden is met het netwerk..



Ik had de sim kaart in een iphone getest en daarna in een samsung (android), daar geeft het de melding dat de kaart niet geregistreerd is, dus het is echt een probleem met de activatie van de kaart.

Wel vervelend dat er geen manier is om de activatie alsnog gedaan te krijgen tot na het weekend 😕
Reputatie 4
Badge +7
nagelkruid schreef:

ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is :(



Hoi Nagelkruid, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met ons via Facebook zaterdag en dat de blokkade op de aansluiting voor je is verwijderd. Mocht je toch nog problemen ervaren met de simkaart laat het dan even weten!
Reputatie 4
Badge +7
[quote=nagelkruid]
Annelou schreef:


nagelkruid schreef:

ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is :(

Mijn simkaart doet het ook niet na het activeren. Hij zegt dat die niet verbonden is met het netwerk..



Zo te zien is het probleem inmiddels verholpen naar aanleiding van het telefonische contact met de klantenservice Annelou! Zo niet, dan hoor ik het graag 🙂
Hi,
Vandaag nieuwe simkaart gehad en deze werkt niet na activatie.
Had eerst oude simkaart geblokkerd (kwijt/gestolen), daarna nieuwe besteld en vandaag gehad. Na activeren geen email gehad tot nu toe en hij werkt dus ook nog niet.
Groetjes Esther
Reputatie 4
Badge +4
Hi Esther, ik zie dat je net contact hebt gehad met de klantenservice en de simkaart is gedeblokkeerd. Kan ik verder nog iets voor je doen?
Hallo, ik heb deze week mijn nieuwe simkaart ontvangen nadat mijn oude was geblokkeerd. Als ik mijn nieuwe simkaart probeer the activeren krijg ik een pagina waarop staat Dat mijn simkaart niet geactiveerd kan worden. Dit is zeer vervelend en ik hoop dat hier wat aangedaan kan Worden.

Vriendelijke groet, Justin
Reputatie 4
Badge +4
Hi Justin, ik zie dat je net contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de simkaart inmiddels is gedeblokkeerd.

Reageer

    Ben maakt gebruik van cookies.

    Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

    Akkoord Cookie instellingen