[OPGELOST]: Geen bevestigingsmail bij activeren vervangende simkaart & simkaart werkt niet na activatie

  • 15 July 2018
  • 49 reacties
  • 2138 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +12
Momenteel ervaren we problemen met het versturen van een bevestigingsmail na het activeren van een simkaart. Het kan dat deze bevestiging daardoor vertraagd wordt verstuurd. Geen zorgen, de simkaarten worden wel gewoon succesvol geactiveerd.

Heb je je vorige simkaart geblokkeerd voordat je een nieuwe simkaart wilde bestellen? En activeer je je nieuwe simkaart vervolgens en werkt deze nog niet? Door een storing wordt de blokkade op de aansluiting niet automatisch verwijderd wanneer de nieuwe simkaart is geactiveerd. Werkt je nieuwe simkaart nog niet na de activatie laat dan hieronder een berichtje achter.

Update: De bevestigingsmail en activatie lopen weer door zoals voorheen. Mocht je nog problemen ervaren na het bestellen van een simkaart, laat dan hieronder een berichtje achter.

49 reacties

ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is 😞
ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is :(

Mijn simkaart doet het ook niet na het activeren. Hij zegt dat die niet verbonden is met het netwerk..

ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is :(
Mijn simkaart doet het ook niet na het activeren. Hij zegt dat die niet verbonden is met het netwerk..


Ik had de sim kaart in een iphone getest en daarna in een samsung (android), daar geeft het de melding dat de kaart niet geregistreerd is, dus het is echt een probleem met de activatie van de kaart.

Wel vervelend dat er geen manier is om de activatie alsnog gedaan te krijgen tot na het weekend 😕
Reputatie 5
Badge +12
ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is :(


Hoi Nagelkruid, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met ons via Facebook zaterdag en dat de blokkade op de aansluiting voor je is verwijderd. Mocht je toch nog problemen ervaren met de simkaart laat het dan even weten!
Reputatie 5
Badge +12
[quote=nagelkruid]
ik krijg geen bevestigingsemail inderdaad, maar de simkaart is ook niet geactiveerd.
De telefoon geeft aan dat er geen service is :(
Mijn simkaart doet het ook niet na het activeren. Hij zegt dat die niet verbonden is met het netwerk..


Zo te zien is het probleem inmiddels verholpen naar aanleiding van het telefonische contact met de klantenservice Annelou! Zo niet, dan hoor ik het graag 🙂
Hi,
Vandaag nieuwe simkaart gehad en deze werkt niet na activatie.
Had eerst oude simkaart geblokkerd (kwijt/gestolen), daarna nieuwe besteld en vandaag gehad. Na activeren geen email gehad tot nu toe en hij werkt dus ook nog niet.
Groetjes Esther
Reputatie 5
Badge +7
Hi Esther, ik zie dat je net contact hebt gehad met de klantenservice en de simkaart is gedeblokkeerd. Kan ik verder nog iets voor je doen?
Hallo, ik heb deze week mijn nieuwe simkaart ontvangen nadat mijn oude was geblokkeerd. Als ik mijn nieuwe simkaart probeer the activeren krijg ik een pagina waarop staat Dat mijn simkaart niet geactiveerd kan worden. Dit is zeer vervelend en ik hoop dat hier wat aangedaan kan Worden.

Vriendelijke groet, Justin
Reputatie 5
Badge +7
Hi Justin, ik zie dat je net contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de simkaart inmiddels is gedeblokkeerd.
Ik heb nu al 9 dagen mijn nieuwe simkaart in huis en nog steeds geen activatie...
Beloofd werd ( vorige week woensdag) dat hij voor het weekend zou werken. Nu een week later werkt hij nog steeds niet.van kastje naar de muur.. In afwachting...#alleskomtgoed😉
Reputatie 5
Badge +7
Ik heb nu al 9 dagen mijn nieuwe simkaart in huis en nog steeds geen activatie...
Beloofd werd ( vorige week woensdag) dat hij voor het weekend zou werken. Nu een week later werkt hij nog steeds niet.van kastje naar de muur.. In afwachting...#alleskomtgoed😉


Hi Robke, jeetje dat duurt wel erg lang zeg. Ik heb voor je gekeken en zie dat het nog bij onze technische dienst ligt. Zodra het is opgelost krijg je direct een e-mail van ons dat je de simkaart kunt gaan gebruiken. Sorry voor het ongemak.
Hoi,

ik heb inmiddels 2 weken mijn nieuwe simkaart in huis en nog steeds geen activatie mogelijk (geen bevestigingsmail). Inmiddels is mijn oude simkaart geblokkeerd en kan ik jullie dus niet bellen 😞 Ik ben afhankelijk van mijn telefoon voor onder mee betalingen. Hoe wordt dit asap opgelost??

mvg
Hey, nadat mijn mobiel is verdwenen en ik een nieuwe heb aangeschaft (en dus de vorige heb geblokkeerd en een nieuwe simkaart heb besteld), is het niet gelukt om deze laatste te activeren. In ieder geval geeft de site aan dat ik hem heb geactiveerd, alleen heb ik nog steeds (nu ongeveer na twaalf uur) geen service. Graag zou ik dus ook willen weten wat ik kan doen, of wat de site zou kunnen doen.
Alvast bedankt.
Hey, nadat mijn mobiel is verdwenen en ik een nieuwe heb aangeschaft (en dus de vorige heb geblokkeerd en een nieuwe simkaart heb besteld), is het niet gelukt om deze laatste te activeren. In ieder geval geeft de site aan dat ik hem heb geactiveerd, alleen heb ik nog steeds (nu ongeveer na twaalf uur) geen service. Graag zou ik dus ook willen weten wat ik kan doen, of wat de site zou kunnen doen.
Alvast bedankt.

Het is al opgelost, geen reden voor paniek.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi,

ik heb inmiddels 2 weken mijn nieuwe simkaart in huis en nog steeds geen activatie mogelijk (geen bevestigingsmail). Inmiddels is mijn oude simkaart geblokkeerd en kan ik jullie dus niet bellen 😞 Ik ben afhankelijk van mijn telefoon voor onder mee betalingen. Hoe wordt dit asap opgelost??

mvg


Ik zie inmiddels dat de simkaart succesvol geactiveerd is en dat de bevestigingsmail verzonden is. Ervaar je nog steeds problemen met de nieuwe simkaart? En zo ja, zou je jouw toestel dan eens helemaal uit- en aan willen zetten?
Reputatie 5
Badge +12
Hey, nadat mijn mobiel is verdwenen en ik een nieuwe heb aangeschaft (en dus de vorige heb geblokkeerd en een nieuwe simkaart heb besteld), is het niet gelukt om deze laatste te activeren. In ieder geval geeft de site aan dat ik hem heb geactiveerd, alleen heb ik nog steeds (nu ongeveer na twaalf uur) geen service. Graag zou ik dus ook willen weten wat ik kan doen, of wat de site zou kunnen doen.
Alvast bedankt.


Hey, nadat mijn mobiel is verdwenen en ik een nieuwe heb aangeschaft (en dus de vorige heb geblokkeerd en een nieuwe simkaart heb besteld), is het niet gelukt om deze laatste te activeren. In ieder geval geeft de site aan dat ik hem heb geactiveerd, alleen heb ik nog steeds (nu ongeveer na twaalf uur) geen service. Graag zou ik dus ook willen weten wat ik kan doen, of wat de site zou kunnen doen.
Alvast bedankt.

Het is al opgelost, geen reden voor paniek.


Super dat jouw nieuwe simkaart inmiddels werkt, Tijgeroog. Bedankt voor de update!
Momenteel ervaren we problemen met het versturen van een bevestigingsmail na het activeren van een simkaart. Het kan dat deze bevestiging daardoor vertraagd wordt verstuurd. Geen zorgen, de simkaarten worden wel gewoon succesvol geactiveerd.

Heb je je vorige simkaart geblokkeerd voordat je een nieuwe simkaart wilde bestellen? En activeer je je nieuwe simkaart vervolgens en werkt deze nog niet? Door een storing wordt de blokkade op de aansluiting niet automatisch verwijderd wanneer de nieuwe simkaart is geactiveerd. Werkt je nieuwe simkaart nog niet na de activatie laat dan hieronder een berichtje achter.
Ik heb vandaag mijn nieuwe Simkaart geactiveerd na blokkade van mijn gestolen telefoon. Ik heb ook geen bevestigingsmail gekregen en ook na opstart van mijn nieuwe telefoon is mijn simkaart nog niet geactiveerd en kan ik nog niet bellen. Kunnen jullie dit eens nakijken?
Reputatie 5
Badge +7
Ik heb vandaag mijn nieuwe Simkaart geactiveerd na blokkade van mijn gestolen telefoon. Ik heb ook geen bevestigingsmail gekregen en ook na opstart van mijn nieuwe telefoon is mijn simkaart nog niet geactiveerd en kan ik nog niet bellen. Kunnen jullie dit eens nakijken?

Hi Alexis, oh wat naar dat jouw telefoon is gestolen zeg! Ik zag inderdaad dat er nog een blokkade actief was. Ik heb deze voor je verwijderd. Als je jouw telefoon opnieuw opstart dan moet de nieuwe simkaart werken. Zo niet dan hoor ik het graag van je.
Hoi!

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn simkaart geblokkeerd nadat mijn telefoon gestolen was. En nu wordt de vervangende simkaart niet actief. Ik hoop dat jullie me kunnen hulpen.

Groetjes,
Kevin
Reputatie 3
Badge +2
Hoi!

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn simkaart geblokkeerd nadat mijn telefoon gestolen was. En nu wordt de vervangende simkaart niet actief. Ik hoop dat jullie me kunnen hulpen.

Groetjes,
Kevin


Goedemorgen Kevin! Ik zie dat je simkaart gisteren is geactiveerd! Werkt alles weer naar behoren?
Voor dochter een abo aangevraagd vorige week met nummerbehoud. Het zou al lang geactiveerd moeten zijn, maar nummerbehoud blijft op “nummerbehoud vindt plaats” staan. Na telefoontje krijg ik te horen dat er storingen zijn. Zou 5 dagen duren...

Daarnaast kan de simkaart in zijn geheel niet geactiveerd worden! En is dus ook niet te gebruiken met een ander nummer.

Overdag bellen is voor mij vrijwel onmogelijk, ik hoop via deze weg toch een antwoord te krijgen.

Wat moeten we nu doen??

mvg
margo
Reputatie 5
Badge +12
Voor dochter een abo aangevraagd vorige week met nummerbehoud. Het zou al lang geactiveerd moeten zijn, maar nummerbehoud blijft op “nummerbehoud vindt plaats” staan. Na telefoontje krijg ik te horen dat er storingen zijn. Zou 5 dagen duren...

Daarnaast kan de simkaart in zijn geheel niet geactiveerd worden! En is dus ook niet te gebruiken met een ander nummer.

Overdag bellen is voor mij vrijwel onmogelijk, ik hoop via deze weg toch een antwoord te krijgen.

Wat moeten we nu doen??

mvg
margo


Hai Margo, ik heb zojuist mijn reactie op jouw andere topic geplaatst. Jouw vraag sluit namelijk beter aan op het andere topic 🙂
Hier hetzelfde probleem: ik krijg geen activeringsmail binnen! Kunnen jullie me helpen?
Reputatie 5
Badge +7
Hier hetzelfde probleem: ik krijg geen activeringsmail binnen! Kunnen jullie me helpen?

Hi Roelieneprins, ik zie dat de simkaart inmiddels actief is. Mocht hij nog niet werken probeer dan even jouw telefoon helemaal uit.aan te zetten.

Reageer