[ONDERHOUD AFGEROND] Ben website, IkBen en de Ben app niet bereikbaar in de nacht van 16 op 17 april

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 4498 reacties
Om de Ik Ben omgeving en de website zo goed mogelijk te laten werken is er soms onderhoud nodig. Om deze reden is de Ben website en IkBen omgeving tussen vanavond 22:00 en morgenochtend 09:00 uur niet beschikbaar. Je kunt gedurende die tijd geen gebruik maken van Ben.nl en de Ben App.

Vanaf dinsdag ochtend 09:00 uur heb jij weer toegang tot zowel de Ben App als de Ben website. Sorry voor het eventuele ongemak.

UPDATE 17-04 09:01: Het onderhoud is succesvol afgerond en de website en Ben app zijn weer bereikbaar. Mocht je toch nog een 'Ben aan het werk' melding verwijder dan je cache geheugen. Dit kan op de computer door de CTRL en F5 toets tegelijkertijd in te drukken en op je mobiele telefoon kun je dit doen in je instellingen of door de Ben app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Dit topic is gesloten

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen