[ONDERHOUD AFGEROND] Ben website, IkBen en de Ben app niet bereikbaar in de nacht van 9 op 10 juli

Reputatie 4
Badge +7
Om de Ik Ben omgeving, de Ben app en onze website zo goed mogelijk te laten werken is er soms onderhoud nodig. Vanavond en vannacht is het weer tijd voor een update. Daarom is de Ik Ben omgeving, de Ben app en onze website www.ben.nl niet bereikbaar vanaf 9 juli 22:00 uur tot 10 juli 08:00 uur. Je kan in deze periode geen gebruik maken van www.ben.nl, de Ik Ben omgeving en de Ben app.

Mocht je een MB Extra bundel nodig hebben of een wijziging willen aanbrengen aan je abonnement dan is het advies om dat vóór maandagavond 9 juli 21:45 uur te doen. Je kunt wel gewoon gebruik blijven maken van ons netwerk en jouw Ben abonnement.

Vanaf dinsdag 10 juli om 08:00 uur heb je weer toegang tot onze website, de Ik Ben omgeving en de Ben app. Sorry voor het eventuele ongemak!

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen