[OPGELOST] Aanbieding bundelwijziging via e-mail

Reputatie 4
Badge +7
Op dit moment hebben we hele aantrekkelijke actie op onze website staan. We hebben hier ook per e-mail op gewezen. Hieronder lees je de meest voorkomende vragen wat betreft deze actie. Let op: je kunt nog tot en met aanstaande zondag 1 juli gebruik maken van deze tarieven!

De bundelwijziging staat nog niet in mijn bundeloverzicht op Ik Ben. Is deze wel doorgekomen?
De bundelwijzigingen worden door ons handmatig doorgezet. Vandaar dat deze binnen 2 tot 5 werkdagen terug te zien is op jouw Ik Ben pagina. Nóg heel even geduld dus wanneer je al wel de bevestigingsmail van de wijziging hebt ontvangen maar de nieuwe bundels nog niet terugziet in jouw bundeloverzicht.

Het aanbod op de Ben website is voordeliger dan de tarieven in jullie e-mail. Hoe komt dit?
Goed dat je zo scherp bent! Waarschijnlijk heb je gekozen voor de onbeperkte bel/sms-bundel Hierop bieden we op dit moment een maandelijkse pakketkorting aan van 2,50 euro. Deze korting is wel alleen geldig bij een verlenging of nieuw abonnement en niet bij een bundelwijziging. Kijk voor de zekerheid na of je een 24 maanden of maandelijks abonnement hebt. Wanneer je een maandelijks abonnement hebt dan kan je er namelijk voor kiezen om jouw abonnement te verlengen. Op deze manier kan je alsnog de pakketkorting meepakken. Wel zo fijn!

Ik heb twee e-mails ontvangen met verschillende aanbiedingen. Wat is nu de juiste?
Wij hadden in eerste instantie de verkeerde e-mail gestuurd die niet compleet was. Deze mag je als niet verzonden beschouwen. In de later verstuurde e-mail worden de juiste tarieven genoemd.

Ik heb een herinnering ontvangen voor het doen van een bundelwijzing maar ik heb dit al gedaan?
Het klopt inderdaad dat je van ons een reminder hebt ontvangen. Geen zorgen, deze kan je als niet verzonden beschouwen. Wij hebben de bundelwijziging in goede orde ontvangen en deze wordt zo snel mogelijk verwerkt.

Toch nog vragen? Laat gerust hieronder een berichtje achter.

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen