[OPGELOST] Aanvraag nummerbehoud

Reputatie 4
Badge +4
Wat onwijs leuk dat je hebt gekozen voor een abonnement met behoud van jouw eigen telefoonnummer. Om de status van jouw nummerbehoud in te kunnen zien kun je hier een kijkje nemen. Via deze link kun je zien of de aanvraag van nummerbehoud is goedgekeurd en wanneer je jouw nummer kunt laten overzetten. Wil je meer informatie over het nummerbehoud proces dan kun je hier klikken.

Heb je een bestelling geplaatst voor 17 juni met nummerbehoud?
Dan heb je inmiddels deze e-mail van ons gekregen. Via de link in de e-mail kun je nummerbehoud in orde maken.

Heb je de bestelling aangevraagd voor 17 juni zonder nummerbehoud en wil je toch als nog jouw huidige telefoonnummer meenemen?
Is jouw bestelling voor 17 juni geplaatst zonder nummerbehoud, maar wil je toch jouw huidige telefoonnummer behouden dan kun je jouw gegevens hier achterlaten. Wij zorgen er dan voor dat het verzoek in orde gemaakt gaat worden.

2 reacties

Hallo, ik wacht al bijna twee weken op het omzetten van nummerbehoud. Ik heb ook al zeker 4 keer hierover gebeld, maar ze zeggen steeds eerst dat het is opgelost en daarna zeggen ze dat er een storing is en dat ik een mail krijg wanneer het is opgelost. Hoe lang gaat dit nog duren en hoe vaak moet ik hierover nog bellen? Ik word er moedeloos van en het kost me ook steeds telefoonkosten.
Marca
Reputatie 4
Badge +4
Hi Marca, wat ontzettend vervelend en onhandig dat jouw nummer nog niet naar ons is overgezet. Ik kan heel goed begrijpen dat je meer duidelijkheid wilt hebben. Ik kan je helaas nog niet de informatie geven waar je naar opzoek bent. Achter de schermen wordt er keihard aan gewerkt om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer dit het geval is krijg je van ons een e-mail ter bevesiting. Sorry voor het ongemak.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen