[OPGELOST]: Facturen kunnen niet geopend worden op Ik ben pagina en Ben app

• 2 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 376 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +12
Op dit moment ervaren we bij een aantal klanten dat de facturen niet in te zien zijn via de Ik Ben pagina en Ben app. We zijn op de hoogte van dit probleem en werken zo snel mogelijk aan een oplossing zodat de facturen weer in te zien zijn voor iedereen. Kan je de facturen niet inzien via de Ben app? Probeer het dan voor de zekerheid ook via Ik Ben. Wanneer dit ook niet lukt laat dan hieronder een bericht achter. Houd dit topic in de gaten voor updates.

Update 8-10: Het probleem is verholpen. Op dit moment zijn de facturen ook weer te openen via de Ik Ben omgeving. Mocht je de facturen nog niet kunnen openen via de Ben app dan is het aan te raden om dit alsnog te proberen via de Ik Ben pagina.

2 reacties

hallo, ik heb inderdaad ook via de site geprobeerd en dit lukt mij ook niet. Geeft aan dat er een storing is.
Reputatie 5
Badge +12
hallo, ik heb inderdaad ook via de site geprobeerd en dit lukt mij ook niet. Geeft aan dat er een storing is.

Bedoel je dat je de facturen niet kunt inzien op de Ik Ben pagina Shuggy? Of kan je helemaal niet inloggen?

Reageer