[OPGELOST] Inzage facturen niet mogelijk via Ben app

  • 23 July 2018
  • 23 reacties
  • 1270 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +12
Op dit moment ervaren we twee problemen rondom het inzien van facturen in de Ben app en op de Ik Ben pagina.

Voor sommige klanten is het niet mogelijk om de facturen in te zien op de Ben app maar wel via de Ik Ben pagina. Andere klanten kunnen zowel via Ik Ben als de Ben app geen facturen inzien. We zijn dit op dit moment aan het onderzoeken. Wanneer je de facturen niet kunt inzien via Ik Ben dan is het nog wel aan te raden om in te loggen op de Ik Ben pagina.

Mocht je de factuur graag willen inzien laat dan hieronder een bericht achter zodat we de factuur per e-mail naar je toe kunnen sturen.

Update 25-07: wanneer wij de betaalgegevens vanuit hier voor je updaten dan is het inzien van de facturen via Ik Ben wel mogelijk maar via de Ben app nog niet. Laat het ons vooral weten wanneer je problemen ervaart met het inzien van de facturen via de Ik Ben pagina.

Update 26-07: het probleem is inmiddels verholpen voor de Ik Ben pagina. Mocht je eerder een verzoek hebben ingediend via de klantenservice om de factuur per e-mail te ontvangen dan zullen deze alsnog worden verstuurd.

Via de Ben app is het momenteel nog niet mogelijk om de facturen te bekijken. Het advies is om, wanneer je de facturen wil bekijken, in te loggen op de Ik Ben pagina.

Update 13-08: ook de nieuwste factuur kan niet door alle klanten worden ingezien. Probeer daarom in eerste instantie de facturen te openen via je Ik Ben pagina. Ervaar je ook daar problemen met het inzien van je nieuwe factuur? Laat dan hieronder een reactie achter.

Update 28-11: sinds de nieuwste update aan de Ben app op 12 november zijn de facturen weer zichtbaar in de Ben app.

23 reacties

Dag Wietske,

Ik zou graag mijn factuur willen inzien. Zou je deze mij per mail willen toesturen.

vr.gr. Diederik
Reputatie 5
Badge +12
Dag Wietske,

Ik zou graag mijn factuur willen inzien. Zou je deze mij per mail willen toesturen.

vr.gr. Diederik



Hoi Diederik,

Ik heb inmiddels ook jouw reactie op het andere topic gezien en heb de factuur handmatig naar je toegestuurd per e-mail 🙂
Hallo Wietske,

Ik kan mijn factuur ook niet zien in de app en op Ik Ben en zou ook graag mijn factuur per e-mail opgestuurd krijgen. Bvd!

Mvg, Wilco Ligterink
zou graag mijn factuur willen inzien en hebben, groetjes mevr kooij. email [Edit: e-mailadres verwijderd]
Reputatie 5
Badge +12
Hallo Wietske,

Ik kan mijn factuur ook niet zien in de app en op Ik Ben en zou ook graag mijn factuur per e-mail opgestuurd krijgen. Bvd!

Mvg, Wilco Ligterink


Goed dat je ons hiervan op de hoogte stelt, Wilco! Ik heb de factuur zojuist naar jouw e-mailadres gestuurd.
Reputatie 5
Badge +12
zou graag mijn factuur willen inzien en hebben, groetjes mevr kooij. email [Edit: e-mailadres verwijderd]

De factuur is verzonden naar jouw e-mailadres!
Zou u de factuur,via de mail kunnen verzenden.

vg Gea.
Reputatie 5
Badge +12
Zou u de factuur,via de mail kunnen verzenden.

vg Gea.


Tuurlijk wil ik dat Gea! Ik heb de factuur zojuist naar je e-mail verzonden.
Graag wil ik ook de factuur, de eerste die ik heb..ben nog niet zolang lid, ontvangen per mail.
Kun je de factuur naar mij ook sturen per mail?

Alvast bedankt!

P.s De reactie hierboven van Fer_ is ook van mij maar deze is via Facebook gesteld en gekoppeld.
Ik heb besloten om via een account op dit forum te reageren nu en in de toekomst.

Hierbij dus.. 🙂
Reputatie 5
Badge +7
Kun je de factuur naar mij ook sturen per mail?

Alvast bedankt!

P.s De reactie hierboven van Fer_ is ook van mij maar deze is via Facebook gesteld en gekoppeld.
Ik heb besloten om via een account op dit forum te reageren nu en in de toekomst.

Hierbij dus.. :)


Supergezellig dat je je vragen via onze community komt stellen in het vervolg! Ik zie dat een van mijn social media collega's gister een verzoek heeft aangemaakt om de factuur per e-mail te laten versturen. De mail komt er zo snel mogelijk aan.
Duurt wel lang zeg, een factuurtje sturen... mijn 1ste nog wel. :/

Is het zo lastig om het probleem te verhelpen dan?
Online kan ik nog steeds geen factuur zien.
Reputatie 5
Badge +7
Duurt wel lang zeg, een factuurtje sturen... mijn 1ste nog wel. :/

Is het zo lastig om het probleem te verhelpen dan?
Online kan ik nog steeds geen factuur zien.


O nee toch. Ik heb hem direct verzonden via de e-mail. Zou je willen kijken of je hem hebt ontvangen?
Ik heb de factuur ontvangen hoor!

Dank! :)

EDIT: Storing is inmiddels verholpen zag ik, de fatuur is ook in mijn account te bekijken nu!

Top! :)

Nogmaals dank voor de hulp Jill!! 😃
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb de factuur ontvangen hoor!

Dank! :)

EDIT: Storing is inmiddels verholpen zag ik, de fatuur is ook in mijn account te bekijken nu!

Top! :)

Nogmaals dank voor de hulp Jill!! :D



Top dat je ons een update geeft! We werken achter de schermen hard een een oplossing zodat alle klanten de facturen weer kunnen inzien 🙂
Dag Wietske, ik kan mijn Facturen ook niet inzien. Zou je de vorige twee alsjeblieft willen doorsturen? Met vriendelijke groet, Mariska
Reputatie 3
Badge +2
Dag Wietske, ik kan mijn Facturen ook niet inzien. Zou je de vorige twee alsjeblieft willen doorsturen? Met vriendelijke groet, Mariska

Hoi Mariska, dat is erg onhandig! Ik beide facturen zojuist naar je gemaild 🙂
Dit duurt inmiddels wel erg lang. Er zijn al sinds ruim 6 maanden problemen met de app. Zoek even op het forum
Reputatie 5
Badge +12
Dit duurt inmiddels wel erg lang. Er zijn al sinds ruim 6 maanden problemen met de app. Zoek even op het forum

We hadden het inderdaad ook liever anders gezien 😞 Ik kan je in elk geval vertellen dat we op de achtergrond werken aan een update voor de Ben app. Houd dit topic in de gaten voor verdere updates..

Dit duurt inmiddels wel erg lang. Er zijn al sinds ruim 6 maanden problemen met de app. Zoek even op het forumWe hadden het inderdaad ook liever anders gezien 😞 Ik kan je in elk geval vertellen dat we op de achtergrond werken aan een update voor de Ben app. Houd dit topic in de gaten voor verdere updates..

Ik denk dat mensen (ik wel iig) zitten te wachten op concrete informatie ipv het antwoord dat er nu al maanden wordt gegeven.
Reputatie 5
Badge +12

Dit duurt inmiddels wel erg lang. Er zijn al sinds ruim 6 maanden problemen met de app. Zoek even op het forumWe hadden het inderdaad ook liever anders gezien 😞 Ik kan je in elk geval vertellen dat we op de achtergrond werken aan een update voor de Ben app. Houd dit topic in de gaten voor verdere updates..

Ik denk dat mensen (ik wel iig) zitten te wachten op concrete informatie ipv het antwoord dat er nu al maanden wordt gegeven.


Dat begrijp ik absoluut! Helaas is er nog geen concrete oplossing. De update voor de Ben app is in de maak en we verwachten dat dit de oplossing zal geven voor meerdere problemen rondom de Ben app.

Dag Wietske,

Ik zou graag al mijn facturen willen inzien. Zou je deze mij per mail willen toesturen.


vr.gr. Mattie

Reputatie 5
Badge +6

Hi Mattie! De facturen kun je heel gemakkelijk zelf inzien in de Ben app of de Ik Ben pagina. Wij sturen geen facturen per mail.

Reageer