[OPGELOST] Klanten kunnen het verbruik in de Ben App niet altijd verversen

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 4498 reacties
De nieuwe maand is ingegaan en dit betekent dat jij weer nieuwe bundels hebt om de hele maand lekker te bellen, sms'en en internetten, echter als je de Ben app opent zie je hier nog het verbruik van februari terug.

Helemaal niet handig natuurlijk! Wij zijn op dit moment hard aan het werk om uit te zoeken waarom de belstatus in de app niet automatisch ververst zodat dit opgelost kan worden. Dat betekent gelukkig niet dat jij je verbruik van maart niet kan inzien. Je kunt in dit geval de app handmatig verversen of je verbruik via de IkBen pagina op de website bekijken.

Sorry voor het ongemak. Zodra er meer bekend is zullen wij een update in dit topic plaatsen.

Update 06-03:
Er wordt momenteel gewerkt aan een update van de app waarin dit probleem wordt opgelost. De verwachting is dat de update 13 maart beschikbaar zal zijn in de Play- en Appstore.

Update 16-03:
Met de laatste update zijn de problemen met de app gelukkig verholpen. Jij kunt nu weer onbezorgd jouw verbruik overal inzien en bijhouden.
Dit topic is gesloten

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen