[OPGELOST] Nummerbehoud wijzigen is op dit moment niet mogelijk via de website

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 4498 reacties
Je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben en neemt hierbij jouw eigen vertrouwde nummer mee. Het kan voorkomen dat jouw nummerbehoud wordt afgewezen door je huidige aanbieder. Als dit het geval ontvang je van ons een email met instructies om de juiste gegevens door te geven, zo dat jouw nummerbehoud als nog kan plaatsvinden. Op dit moment zijn de pagina's om de wijzigingen door te geven niet beschikbaar, hierdoor kun jij zelf geen aanpassing doorvoeren in de aanvraag.

Onwijs onhandig natuurlijk! Gelukkig kunnen wij dit wel handmatig voor je in orde brengen. Je kunt hierover telefonisch contact opnemen of via Facebook, Twitter en het contactformulier. We brengen het graag voor je in orde.

Sorry voor het ongemak. Via dit topic houden we je op de hoogte door updates plaatsen!

Update 24-01: De problemen met de website zijn gelukkig opgelost, jij weer online jouw nummerbehoud wijzigen!
Dit topic is gesloten

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen