[OPGELOST] Problemen met de Internet Altijd ‘08 bundel

• 13 juni 2017
  • 33 reacties
  • 1797 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

33 reacties

Op mijn samsung 7 geen internet maar op mijn samsung s5 wel internet ?? Belstatus blijft op geen internet bundel staan
Hallo Ben,

Mijn MB pauze staat standaard uit en heb nog steeds geen Internet. Ik heb mijn gegevens op aanvraag van Rox doorgegeven (via pb Facebook) maar nog steeds geen bericht en geen internet. Ben ik nu de enige met een '08 data abonnement die GEEN internet heeft?
Kom er pas vandaag achter dat mijn internet altijd '08 bundel ineens op nul staat. Mijn mb-pauze staat eveneens standaard uit. Wanneer kan ik een oplossing verwachten?
Reputatie 4
Badge +6
Op mijn samsung 7 geen internet maar op mijn samsung s5 wel internet ?? Belstatus blijft op geen internet bundel staanHallo Ben,

Mijn MB pauze staat standaard uit en heb nog steeds geen Internet. Ik heb mijn gegevens op aanvraag van Rox doorgegeven (via pb Facebook) maar nog steeds geen bericht en geen internet. Ben ik nu de enige met een '08 data abonnement die GEEN internet heeft?

Hallo, wat jammer om te lezen dat dit bij jullie nog niet is opgelost. Aangezien de MB Pauze bij jullie wel uit staat zou ik je willen adviseren om het toestel opnieuw te starten. Werkt het hiermee wel?

Kom er pas vandaag achter dat mijn internet altijd '08 bundel ineens op nul staat. Mijn mb-pauze staat eveneens standaard uit. Wanneer kan ik een oplossing verwachten?

Hoi Toni, door een wijziging in de belstatus staat bij Internet Altijd '08 de belstatus op 0, maar kun je nog steeds onbeperkt gebruik maken van data. Kun jij hier gebruik van maken?

Groetjes, Jolijn
Op dit moment krijgen we nog berichten dat de storing nog niet is opgelost
Ik mag hopen dat jullie intern op de hoogte worden gehouden van de status en niet alleen afgaan op berichten van klanten.

Kun je ons vertellen wanneer het is opgelost? Wellicht door het na te vragen bij de betreffende afdeling?
Hoe kunnen we ons dataverbruik in het buitenland bijhouden tot die tijd? Zonder MB pauze is er namelijk een kans dat we over onze buitenland bundel gaan. Of draaien jullie voor die kosten op?

Alvast bedankt voor je antwoorden.

Groeten,
Vincent
Ik kan nu eindelijk wel internet gebruiken, maar nog steeds mijn verbruik niet zien. In de app word 0 van 0 aangetoond en op de site dat mijn databundel niet actief is. Wordt mijn internet verbruik nu geregistreerd als buiten de bundel?
Ik kan wel internetten met een '08 data abonnement'maar dataverbruik blijft gesloten.

Heeft dit abo wel een datalimiet?
Klopt het dat dit abo alleen werkt op 3G?
Groeten.
Reputatie 6
Badge +8
Ik kan nu eindelijk wel internet gebruiken, maar nog steeds mijn verbruik niet zien. In de app word 0 van 0 aangetoond en op de site dat mijn databundel niet actief is. Wordt mijn internet verbruik nu geregistreerd als buiten de bundel?

Hoi Nynke, wij zijn aan het kijken of het opnieuw mogelijk is om de verbruikte MB's weer te geven. Tot die tijd zal het overzicht op 0/0 staan. Het verbruiken van je bundel zal ik de gevallen met een onbeperkte bundel voor internet niet worden gezien als 'buiten de bundel'.

Ik kan wel internetten met een '08 data abonnement'maar dataverbruik blijft gesloten.

Heeft dit abo wel een datalimiet?
Klopt het dat dit abo alleen werkt op 3G?
Groeten.

Hallo, er zit geen datalimiet aan deze bundel binnen Nederland. In het buitenland werkt het met de onbeperkte bundel anders. Hoe precies? Dat lees je hier. Het klopt ook dat je met dit abonnement alleen gebruik kunt maken van het 3G netwerk.