[OPGELOST] Sommige klanten kunnen niet internetten sinds 22-06-2017

• 26 juni 2017
  • 3 reacties
  • 469 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 4426 reacties
We hebben het afgelopen weekend veel berichten gekregen van mensen die aangeven dat ze sinds 22 juni geen gebruik kunnen maken van hun mobiele internet. Superonhandig natuurlijk, wij zijn momenteel aan het onderzoeken waarom deze mensen niet zijn verbonden met het wereldwijde web zodat dit opgelost kan worden.

Heb jij ditzelfde probleem? Dan wil ik je vragen om je telefoon even helemaal uit en weer aan te zetten. Als je data bundel niet op is en het uit en aanzetten van je toestel heeft niet geholpen laat dan hieronder een reactie achter dan gaan we hiermee aan de slag.

Via dit topic zal ik regelmatig updates plaatsen om je op de hoogte houden van de gang van zaken.

Dit topic is gesloten

3 reacties

Wel 3G (wat 4G zou moeten zijn), geen verbinding, zie screenshot. Overgestapt naar jullie donderdag, eerst nog wel internet, nu niet meer.
Bij mij werkt het mobiele internet totaal niet. Ben afgelopen donderdag naar jullie overgestapt, toen werkte alles nog prima. Vanaf vrijdag geen internet meer. Zwaar irritant!
Reputatie 4
Badge +6
Wel 3G (wat 4G zou moeten zijn), geen verbinding, zie screenshot. Overgestapt naar jullie donderdag, eerst nog wel internet, nu niet meer.

Hoi Ansje, bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met ons en dat dit voor je wordt opgelost. Sorry voor het ongemak!

Bij mij werkt het mobiele internet totaal niet. Ben afgelopen donderdag naar jullie overgestapt, toen werkte alles nog prima. Vanaf vrijdag geen internet meer. Zwaar irritant!

Hoi Joris, ik zie dat jij ook inmiddels contact hebt gehad via een ander kanaal. Mocht je later nog vragen hebben hoor ik het natuurlijk graag.

Groetjes, Jolijn