[OPGELOST] Weergaveproblemen IkBen overzicht

• 13 maart 2017
  • 203 reacties
  • 9261 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

203 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Beste Ben,

Ook hier geeft mijn overzicht nog steeds aan dat wij telefoons met abonnement 24 maanden hebben, terwijl we een maandelijks opzegbaar sim only abonnementen hebben afgesloten bij jullie.
Hierdoor is er verwarring, bij ons, ontstaan i.v.m. het evt. verlengen van 1 van de abonnement incl. een toestel.

Graag een bevestiging of dit bij jullie goed in het systeem staat.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Soraya

Hoi Soraya! Ik snap heeel erg goed dat dit voor verwarring zorgt. Ik kan je gerust stellen, hier in het systeem staat alles goed! Je kunt zonder problemen een wijziging doorvoeren aan het abonnement, ik zie dat jullie dit gister ook gedaan hebben, veel plezier alvast met de nieuwe telefoon!

Hallo BEN,

Geen warm welkom als kersverse nieuwe klant.. Er klopt niets van de BEN app, waardoor verwarring en irritatie. 24 mnd abonnement en een toestel? Geen internetbundel? Kosten kloppen niet. Drie maanden geleden geven jullie aan dat jullie op dit moment bezig zijn het weergave probleem op te lossen?
Graag ontvang ik van jullie een bevestiging van mijn Sim-only abonnement per maand opzegbaar.
En mijn grootste ergenis: geen bereik (geen service links boven in beeld), geen 4g en dus niet de beloofde T-mobile dekking (hiervoor was ik T-mobile klant zonder problemen met de app èn volledig bereik vanuit huis).

Graag reactie.

Met vriendelijke groet, Martine Hamburg

Hoi Martine, ik snap dat je hier behoorlijk van baalt, het is ook helemaal geen lekkere binnenkomer! Ik zie dat jij een maandelijks opzegbaar abonnement hebt met 200 minuten en 2000MB 4G voor €14 per maand.

Beste Ben,

Ook ik heb last van het weergave probleem. " Bij mij staat dat mijn huidige abonnement een is met telefoon en 24 maanden. Dat zou echter sim-only en maandelijks opzegbaar moeten zijn."
Ik heb zelfs hiervoor mijn abonnement verlengd ervoor te zorgen dat ik de gewenste abonnenmentsvorm te zien zou krijgen( met een teruggang van 200min -> 100 min).

Helaas blijft het fout staan. Had ik mijn abonnement niet hoeven aan te passen? Ik lees nu pas het forum en zie dat het probleem met jullie software is.

M.Albers

Hoi M. Albers, ik kan je gerust stellen bij ons in het systeem staat het helemaal goed!

Mijn MBpauze staat aangegeven als uit, Ik heb echter meerdere keren aan aangevinkt en daarna opgeslagen. Staat hij nu aan? Zo nee kunt u hem dan aanzetten voor het nummer dat eindigt met 264? Bij voorbaat dank.

Je MB pauze staat gewoon aan hoor, Niels! Je bent beschermd!
Nadat ik mijn internetbundel heb uitgebreid (van 500+500MB naar 2500+2500MB) staat ook in mijn overzicht ineens dat ik een "Abonnement met telefoon 24 maanden" heb, terwijl ik volgens mij nog altijd een sim only maandabonnement heb... Staat het wel goed in jullie systeem?
Reputatie 7
Badge +7
Nadat ik mijn internetbundel heb uitgebreid (van 500+500MB naar 2500+2500MB) staat ook in mijn overzicht ineens dat ik een "Abonnement met telefoon 24 maanden" heb, terwijl ik volgens mij nog altijd een sim only maandabonnement heb... Staat het wel goed in jullie systeem?

Het staat echt goed in het systeem! Zoals je kunt lezen in dit topic hebben we een weergave storing waardoor sommige klanten een 24 maanden abonnemt zien staan terwijl ze aan maand abonnement hebben.
Goedemiddag,

Hier het zelfde probleem. Vandaag is mijn abbo ingegaan van Ben, maar de app en de site weergeven dat ik geen mb's, sms en beldata heb. Kan er voor mij gecontroleerd worden of ik deze wel heb? Gr. Sietse
Reputatie 6
Badge +8
Goedemiddag,

Hier het zelfde probleem. Vandaag is mijn abbo ingegaan van Ben, maar de app en de site weergeven dat ik geen mb's, sms en beldata heb. Kan er voor mij gecontroleerd worden of ik deze wel heb? Gr. Sietse

Hoi Sietse, het kan te maken hebben dat jouw abonnement net van start was gegaan maar als de problemen nu nog zijn dan kijk ik dit natuurlijk graag voor je na! Wil je mij hiervoor een privébericht sturen naar dit account met daarin jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum?
Bij mij staat ook nog steeds dat ik een 24 maands abonnement zou hebben terwijl dit 1 maands moet zijn.
Ik zou eigenlijk mijn bundel willen uitbreiden met 4G maar doe dat pas als mijn huidige abonnement 100% goed staat. Toezeggingen dat het in het systeem van BEN zelf wel juist staat, zijn mij te vaag. Ik heb er geen vertrouwen in dat ik een juiste weergave krijg/voor het juiste bedrag gefactureerd ga worden als ik een wijziging doorvoer op een rammelend abonnementsoverzicht. Jullie missen inkomsten op deze manier, BEN. Die euro meer van mij per maand zal het verschil niet maken, maar ik vermoed dat veel van jullie klanten op dit moment precies zo denken als ik.
Reputatie 6
Badge +8
Bij mij staat ook nog steeds dat ik een 24 maands abonnement zou hebben terwijl dit 1 maands moet zijn.
Ik zou eigenlijk mijn bundel willen uitbreiden met 4G maar doe dat pas als mijn huidige abonnement 100% goed staat. Toezeggingen dat het in het systeem van BEN zelf wel juist staat, zijn mij te vaag. Ik heb er geen vertrouwen in dat ik een juiste weergave krijg/voor het juiste bedrag gefactureerd ga worden als ik een wijziging doorvoer op een rammelend abonnementsoverzicht. Jullie missen inkomsten op deze manier, BEN. Die euro meer van mij per maand zal het verschil niet maken, maar ik vermoed dat veel van jullie klanten op dit moment precies zo denken als ik.

Hoi Erwin, ik snap dat jij de juiste informatie zou willen zien. Jouw abonnement is sinds 06-10-2016 gestart met een maandelijks contract. Hierbij durf ik je dan ook de belofte te maken dat jouw abonnement een contracttermijn heeft van één maand. Als je hulp nodig hebt bij het wijzigen van je abonnement, trek dan gerust aan de bel!
Goedemiddag,

Ik kreeg gisteren een sms dat ik 80% van mijn databundel heb verbruikt. Volgens mijn persoonlijke belstatus heb ik 4 Gb van de 5Gb verbruikt maar als ik in mijn verbruik om mijn telefoon kijk heb ik in werkelijkheid +/- 1,5 Gb verbruikt. Heb al contact gehad met de klantenservice (40 min wachttijd) en die zei dat dit een storing was en dat dit ook bij de actuele storingen staat maar ik zie het niet staan. Wat is nu mijn staus van de databundel?

mvg,
Mick
Reputatie 6
Badge +8
Goedemiddag,

Ik kreeg gisteren een sms dat ik 80% van mijn databundel heb verbruikt. Volgens mijn persoonlijke belstatus heb ik 4 Gb van de 5Gb verbruikt maar als ik in mijn verbruik om mijn telefoon kijk heb ik in werkelijkheid +/- 1,5 Gb verbruikt. Heb al contact gehad met de klantenservice (40 min wachttijd) en die zei dat dit een storing was en dat dit ook bij de actuele storingen staat maar ik zie het niet staan. Wat is nu mijn staus van de databundel?

mvg,
Mick

Hoi Mick, wat een gek probleem! Ik snap dat je bent gesprokken van de sms'jes die je hebt verbruikt. De informatie die op de Ik Ben pagina weergeven is klopt. Jij geeft aan dat jouw toestel aangeeft dat er pas 1,5 GB is verbruikt. Zou je hiervan een screenshot kunnen sturen? Het kan namelijk zijn dat jouw toestel op een andere datum is ingesteld met het verbuik dan van 1 juli tot en met 31 juli.

In dit geval mag je het verbruik van de Ben simkaart vertrouwen. De sms'jes stuurt Ben niets voor niets natuurlijk.
Hallo Angelque,

Hier een screenshot van mijn toestel:

groet,
Mick
En nog eén!
Dit topic is redelijk oud, maar ik heb exact hetzelfde probleem.

Ik wilde vandaag mijn internetbundel aanpassen, maar zag plots 24maanden + telefoon in IkBen staan, terwijl dat 1 maand sim-only zou moeten zijn. Nu durf ik niets aan mijn bundel aan te passen om toch niet onverhoeds met een 2 jaar contract te eindigen.

Kan die opgelost worden?
Goedemorgen,

Zaterdag heb ik mijn bundel gewijzigd. Ik heb een maandelijks opzegbaar sim only abonnement. De wijzigingen die ik heb doorgevoerd waren:
onbeperkt min/sms kosten 8.50 , 2500 mb 7,00 en 4G, 1,00 Totale kosten 16.50
nadat ik op bevestigen heb gedrukt staan de volgende gegevens in beeld:

Abonnement met telefoon 24 maanden
Onbeperkt min/sms 11,00 €
2500 MB 7,00 €
4GNetworkBandwidth 1,00 €
Toestel per maand 0,00 €
Totaal per maand 19,00 €

Graag uw reactie en bevestiging dat mijn ingevoerde wijzigingen op de juiste manier door jullie verwerkt zijn. Ok graag jullie aanpassing op mijn scherm. Ik lees het graag?
Hallo, hier ook hetzelfde probleem. Afgelopen maand een maandelijks opzegbaar sim-only abonnement aangevraagd, wat nu in Ikben staat op 24 maanden. Ik zou mijn abonnement willen aanpassen, maar ook het wijzigen in Ikben laat alleen de optie zijn om naar 24 maanden te gaan. Hoe kan ik dit nu het makkelijkst aanpassen? Hetzelfde geldt trouwens voor mijn kinderen waar ik ook een abonnement voor heb afgesloten.
Reputatie 6
Badge +8
Dit topic is redelijk oud, maar ik heb exact hetzelfde probleem.

Ik wilde vandaag mijn internetbundel aanpassen, maar zag plots 24maanden + telefoon in IkBen staan, terwijl dat 1 maand sim-only zou moeten zijn. Nu durf ik niets aan mijn bundel aan te passen om toch niet onverhoeds met een 2 jaar contract te eindigen.

Kan die opgelost worden?

Hallo, hier ook hetzelfde probleem. Afgelopen maand een maandelijks opzegbaar sim-only abonnement aangevraagd, wat nu in Ikben staat op 24 maanden. Ik zou mijn abonnement willen aanpassen, maar ook het wijzigen in Ikben laat alleen de optie zijn om naar 24 maanden te gaan. Hoe kan ik dit nu het makkelijkst aanpassen? Hetzelfde geldt trouwens voor mijn kinderen waar ik ook een abonnement voor heb afgesloten.

Hallo, beide heb ik nagekeken wat er bij jullie aan de hand is. Tot op heden hebben jullie een maandelijks abonnement bij Ben. Door een storing op de website kan de contracttermijn foutief aangegeven worden.
Hallo Angelique,
Dank voor het antwoord. Voor het einde van de maand (over een paar dagen) wil ik echter bij een paar maandelijks opzegbare abonnementen aanpassingen maken. Dit kan niet in Ikben, aangezien bij "bundel wijzigen" alleen gewijzigd kan worden naar een 24 maanden abonnement. Zou je kunnen aangeven wat de prijzen zijn voor maandelijks opzegbare abonnementen en hoe we dit kunnen veranderen (misschien een e-mail adres waar we de veranderingen heen kunnen mailen)?
Vriendelijke groeten,
Gerard
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Angelique,
Dank voor het antwoord. Voor het einde van de maand (over een paar dagen) wil ik echter bij een paar maandelijks opzegbare abonnementen aanpassingen maken. Dit kan niet in Ikben, aangezien bij "bundel wijzigen" alleen gewijzigd kan worden naar een 24 maanden abonnement. Zou je kunnen aangeven wat de prijzen zijn voor maandelijks opzegbare abonnementen en hoe we dit kunnen veranderen (misschien een e-mail adres waar we de veranderingen heen kunnen mailen)?
Vriendelijke groeten,
Gerard

Hmm, dat jouw abonnement gewijzigd zal worden bij het aanpassen van je bundel klopt niet helemaal Gerard. Dit is een foutje bij ons! Als je kiest voor een bundelwijziging dan blijf jij je huidige contracttermijn behouden. Als je toch liever zekerheid wilt, dan zou je even contact kunnen opnemen met mijn collega's via de telefonische klantenservice.
Ik denk dat ik al een oplossing gevonden heb. In plaats van bundel wijzigen, kan ik ook abonnement verlengen voor het einde van de maand. Hierbij wordt wel de optie van 1 maand abonnement geboden. Als ik het goed begrijp zal dit hetzelfde effect hebben en hetzelfde kosten als wanneer de bundel gewijzigd zou worden. Klopt dit?
Hallo,
ik wil graag mijn bundel wijzigen.
Nu zag dat ook bij mij onjuiste informatie staat.
Ik heb een maandelijks opzegbaar sim only abonnement, maar er staat abonnement met telefoon 24 maanden.
Kan dit verbeterd worden?/
En kan ik toch mijn bundel wijzigen zonder dat ik dan ineens een 24 maanden abonnement zou hebben?
Beste Ben,

Net als de posters hierboven zie ik een 24 maanden abonnement met telefoon, terwijl ik een maandabonnement heb. Zou je kunnen bevestigen dat ik inderdaad een abonnement van een maand heb?
Reputatie 6
Badge +8
Ik denk dat ik al een oplossing gevonden heb. In plaats van bundel wijzigen, kan ik ook abonnement verlengen voor het einde van de maand. Hierbij wordt wel de optie van 1 maand abonnement geboden. Als ik het goed begrijp zal dit hetzelfde effect hebben en hetzelfde kosten als wanneer de bundel gewijzigd zou worden. Klopt dit?

Dat is zeker mogelijk. Door je abonnement te verlengen maak je gebruik van de huidige tarieven en bundels die op dat moment worden aangeboden. Als dit voor jou het fijnst heeft gewerkt, dan is dat heel prettig. De verlenging waarbij is gekozen voor een abonnement met een maandelijks contract zal op 1 september van start gaan met de nieuwe bundels.
Reputatie 6
Badge +8
Hallo,
ik wil graag mijn bundel wijzigen.
Nu zag dat ook bij mij onjuiste informatie staat.
Ik heb een maandelijks opzegbaar sim only abonnement, maar er staat abonnement met telefoon 24 maanden.
Kan dit verbeterd worden?/
En kan ik toch mijn bundel wijzigen zonder dat ik dan ineens een 24 maanden abonnement zou hebben?

Hallo Ralph, als jij besluit je bundel aan te passen, dan zal Ben de contracttermijn niet aanpassen. De informatie dat je bij een bundelwijziging opeens een 24 maanden abonnement zou hebben terwijl je op dit moment een maandelijks abonnement hebt, is foutief. Intern doet Ben er alles aan om deze storing zo snel mogelijk op te lossen.
Reputatie 6
Badge +8
Beste Ben,

Net als de posters hierboven zie ik een 24 maanden abonnement met telefoon, terwijl ik een maandabonnement heb. Zou je kunnen bevestigen dat ik inderdaad een abonnement van een maand heb?

Hallo, hierbij de bevestiging. Tot op heden heb jij een maandelijks abonnement bij Ben.