[OPGELOST] Wijziging voicemail komt niet door in de IkBen omgeving

• 7 april 2017
  • 169 reacties
  • 3879 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

169 reacties

Zoals een aantal van jullie waarschijnlijk hebben gemerkt kan het zijn dat je voicemail ineens weer ingeschakeld staat, terwijl je hier niet voor hebt gekozen. Je probeert het via Ik Ben uit te schakelen, helaas krijg je nog steeds een sms dat er een bericht is achtergelaten.

Natuurlijk is dit niet de bedoeling. Door een technische storing staat dit ineens ingeschakeld en blijkt het ook nog niet uit te schakelen.
Ook wanneer je voicemail niet spontaan is ingeschakeld, maar het aan- of uitzetten van je voicemail niet wil lukken via je IkBen account kan je hier terecht. Ik help jullie hier graag mee verder.

Mocht je hier tegenaan lopen, neem dan contact met mij op of hou dit topic in de gaten voor updates. Wij zijn hard bezig met een oplossing.
Hallo,
Wil een van jullie mij aub helpen door de voicemail uit te zetten?
Bellers krijgen al na 1 keer overgaan direct de voicemail.
Alvast veel dank.
Met vriendelijke groet,
Mieke
Hoi. Ook ik wil graag mijn voicemail weer uit. Ik hoop op je hulp. Bijvoorbaat dank. Karina
Reputatie 6
Badge +8
Hallo,
Wil een van jullie mij aub helpen door de voicemail uit te zetten?
Bellers krijgen al na 1 keer overgaan direct de voicemail.
Alvast veel dank.
Met vriendelijke groet,
Mieke

Hoi Mieke, ik heb goed nieuws! De voicemail heb ik voor je kunnen uitschakelen. Het enige wat jij nog hoeft te doen is je toestel te herstarten zodat de wijziging op de simkaart van toepassing is.

Hoi. Ook ik wil graag mijn voicemail weer uit. Ik hoop op je hulp. Bijvoorbaat dank. Karina

Hoi Karina, jammer genoeg lukte het mij niet om de voicemail voor je uit te schakelen. Ik ga voor jou een notitie doorzetten om dit alsnog te kunnen regelen. Binnen enkele werkdagen ontvang je meer informatie hierover.
Graag met spoed mijn voicemail weer uit,die spontaan is aangegaan,krijg geen gesprek meer binnen,gaat direkt op voicemail,daardoor eigenlijk onbereikbaar!!!!!!!!
Mijn voicemail staat ingeschakeld en ik wil dit uitgeschakeld hebben. Aantal maanden geleden al aanvraag gedaan via klantenservice en bevestiging gehad, maar voicemail is nog steeds niet uitgeschakeld.

Groet,
Benhm
Voicemail moet uit ik word er gestoord van BEN niet bereikbaar erg vervelend !
Albert
Willen jullie mijn voicemail aub uitzetten?
Deze is ongevraagd weer aangezet. Welk genie verzonnen heeft dat het uitschakelen alleen via het forum kan zou spoedig moeten worden opgenomen wat mij betreft....
Hallo, ik krijg mijn voicemail niet uit, kunnen jullie dat wel voor mij regelen?
Hoi kunnen jullie mijn voicemail uitzetten?

Alvast bedankt! Angela
Hoi Ben,

Vandaag SMS gehad dat het is uitgeschakeld, en dit klopt! Ik ben er blij mee..

Groetjes
Reputatie 3
Badge +1
Graag met spoed mijn voicemail weer uit,die spontaan is aangegaan,krijg geen gesprek meer binnen,gaat direkt op voicemail,daardoor eigenlijk onbereikbaar!!!!!!!!

Vanwege grote drukte kan het momenteel wat langer duren voor we jouw vraag beantwoorden.
Ik zie dat je hierover meerdere topics hebt aangemaakt. Deze dubbele topics heb ik verwijderd. Om jouw voicemail uit te kunnen schakelen heb ik van jou wat gegevens nodig. Zou je een privébericht kunnen sturen aan ons moderator account en daarin je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum? Met die gegevens kan ik je verder helpen.

Mijn voicemail staat ingeschakeld en ik wil dit uitgeschakeld hebben. Aantal maanden geleden al aanvraag gedaan via klantenservice en bevestiging gehad, maar voicemail is nog steeds niet uitgeschakeld.

Groet,
Benhm

Volgens de instellingen zou jouw voicemail uitstaan, maar dit is in werkelijkheid niet zo. Ik heb een verzoek naar de netwerkexperts van Ben uitgezet om jouw voicemail zo snel mogelijk alsnog uit te laten schakelen. Sorry voor het ongemak.

Voicemail moet uit ik word er gestoord van BEN niet bereikbaar erg vervelend !
Albert

Bij jou is het me wel gelukt om je voicemail uit te zetten, Albert. Je voicemail staat nu dus uit.

Hoi kunnen jullie mijn voicemail uitzetten?

Alvast bedankt! Angela

Ook bij jou staat je voicemail nu uit, Angela :D

Willen jullie mijn voicemail aub uitzetten?
Deze is ongevraagd weer aangezet. Welk genie verzonnen heeft dat het uitschakelen alleen via het forum kan zou spoedig moeten worden opgenomen wat mij betreft....

Hoi Borsen,
Ik heb jouw bericht naar dit topic verplaatst omdat dit gaat over het probleem dat jij ervaart. Hoewel jouw voicemail uit zou moeten staan is dat op het netwerk niet zo. Wanneer onze netwerkexperts jouw voicemail hebben uitgeschakeld zal je daar per email of sms bericht over ontvangen.

Hallo, ik krijg mijn voicemail niet uit, kunnen jullie dat wel voor mij regelen?

Ook jouw bericht heb ik naar dit topic verplaatst en ik heb meteen een verzoek ingediend om je voicemail uit te laten schakelen. Ook jij mag spoedig bericht verwachten dat het voor je geregeld is, Raisa.

Hoi Ben,

Vandaag SMS gehad dat het is uitgeschakeld, en dit klopt! Ik ben er blij mee..

Groetjes

Goed om te lezen, Onedutch. Dank je voor je terugkoppeling hierover. 😳
Ook ik krijg mijn voicemail niet uit, zou je me daarbij kunnen helpen?
Alvast bedankt!

Ik heb alvast een bericht gestuurd naar het moderator account met mijn gegevens. 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Ook ik krijg mijn voicemail niet uit, zou je me daarbij kunnen helpen?
Alvast bedankt!

Ik heb alvast een bericht gestuurd naar het moderator account met mijn gegevens. :)

Goedemorgen Artemis74, Ik heb ook je privébericht ontvangen met gegevens. Je voicemail wil niet naar mij luisteren! Ik krijg hem niet uit. Ik heb daarom een melding voor je doorgezet naar de technische dienst. Zodra het hun wel is gelukt om korte metten met je voicemail zullen ze je hierover informeren via de email of per sms.
Ik kan mijn voicemail niet aanzetten. Ben ingelogd, maar krijg de melding dat het niet gewijzigd kan worden. De instellingen van mijn toestel staan goed.
Kunnen jullie mijn voicemail aanzetten?
Reputatie 4
Badge +6
Hoi DPTtelefoon2, bedankt voor je bericht. Ik zie dat je voicemail ingeschakeld staat. Zou je eens de doorschakeltijd kunnen aanpassen via deze link? Ik hoor graag of het dan wel werkt.

Groetjes, Jolijn
Ik wil heel graag mijn voicemail uithouden, maar ik zit al maanden met de ellende waarbij ik de voicemailuitzet via website, maar toch mensen blijven inspreken. Dit heeft mij al veel tijd (en geld?) gekost!
Wat kan hieraan gedaan worden?

Ik wil trouwens ook 5 Gb data bijsluiten, maar inlog bij MijnBen werkt al dagen niet. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Reputatie 6
Badge +8
Ik wil heel graag mijn voicemail uithouden, maar ik zit al maanden met de ellende waarbij ik de voicemailuitzet via website, maar toch mensen blijven inspreken. Dit heeft mij al veel tijd (en geld?) gekost!
Wat kan hieraan gedaan worden?

Ik wil trouwens ook 5 Gb data bijsluiten, maar inlog bij MijnBen werkt al dagen niet. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Hoi Jesse, fijn je even gesproken te hebben! De voicemail is inmiddels uitgeschakeld en ook hebben wij samen jouw bundel aangepast. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust.
Reputatie 6
Badge +8
Ervaar je nog problemen? Neem dan dit topic door.