[STORING OPGELOST] Ben app en Ben website momenteel niet bereikbaar

  • 26 March 2020
  • 4 reacties
  • 1107 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties

Het is momenteel niet mogelijk om mijn website te bezoeken, in te loggen op je Ik-Ben pagina of je actuele verbruik te zien in de Ben app. Ook het systeem waar mijn collega's en ik mee werken is op dit moment onbereikbaar. Je kan in de tussentijd een kijkje nemen in mijn community of een van mijn andere kanalen. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak.

Houd dit topic in de gaten voor updates. 

 

Update 18:01: de storing is verholpen. Bedankt voor je geduld. 


4 reacties

Helaas geeft de app nog problemen.

Inloggen lukt wel, maar zodra je 1 van de buttons aanklikt krijg je errorcode 600.

“OEPS ER IS IETS MIS GEGAAN” (Zie screenshot)

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ron,

Bedankt voor jouw berichtje. Ai, dat is niet zo mooi! Heb je al eens opnieuw ingelogd? Als je dat al eens hebt gedaan en het werkte niet, zou je dat eens de app opnieuw kunnen installeren en mij laten weten of dit verschil heeft mogen maken. Kun je overigens wel in jouw Ik-Ben pagina (via de website), of ervaar je daar ook problemen?

Ik hoor graag van je!

Hi Romy, via de website kan ik er wel in.

De app heb ik opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft ook niet geholpen. 

Ik kan de app openen maar kan er verder niets mee doen.

 

Groeten,  Ron

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ron,

 

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Ik heb helaas vernomen dat wij een storing ervaren op de app. Ik wil je adviseren dit op een later moment nogmaals te proberen. Mocht je aan het eind van de week nog steeds problemen ervaren via onze app, neem dan even contact op!

Reageer