Beantwoord

Tempered glass screen protector Wat voor een

  • 28 June 2019
  • 6 reacties
  • 944 keer bekeken

Ik wil voor mijn nieuwe huawei p20lite telefoon een tempered glass screen protector aanschaffen. Maar heb er totaal geen verstand van.
Ik zie dingen als 6d,15 d en 20d weet niet wat het verschil is. En ook dingen als 9h enzo.

Ik wil niet dat ik last krijg net typen en touch gevoeligheid erdoor. Dat had ik met een transparant hoesje wat de voor en achterkant bedekte en dat viel zo tegen. Grote miskoop van €15 dus met dat tempered glass wil ik het voorkomen.

En is het lastig om te doen?
icon

Beste antwoord door Friesian 5 July 2019, 16:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
@Richard_Claassen Jij weet alles van Huawei! Weet je misschien ook iets van accessoires?
Reputatie 4
Badge +4
@ingrid.m de betere telefoonwinkel, bijvoorbeeld ook Mediamarkt, binnenlopen en die kunnen je daar verder mee helpen. De betere telefoonwinkel brengt het ook aan.

Informatie over je vraag.

Helaas ben ik geen Huawie😉 Richard
😎
Reputatie 6
Badge +3
Ik wil voor mijn nieuwe huawei p20lite telefoon een tempered glass screen protector aanschaffen. Maar heb er totaal geen verstand van.
Ik zie dingen als 6d,15 d en 20d weet niet wat het verschil is. En ook dingen als 9h enzo.

Ik wil niet dat ik last krijg net typen en touch gevoeligheid erdoor. Dat had ik met een transparant hoesje wat de voor en achterkant bedekte en dat viel zo tegen. Grote miskoop van €15 dus met dat tempered glass wil ik het voorkomen.

En is het lastig om te doen?


Ja inderdaad even naar Media Markt. Rond de 25,00 / 30.00 euro En mocht het niet goed zitten dan plaatsen ze gewoon een nieuwe.

Dut sluit me aan bjj @Snoeshaantje

Groet Richard
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt @Snoeshaantje en @Richard_Claassen! 👍🏼
Bedankt voor het antwoorden. Sorry voor m'n late reactie het inloggen lukte steeds niet

Ik heb inmiddels een screenprotector besteld. Hoe kan ik dit topic verwijderen?
Reputatie 5
Badge +9
Dat maakt niet uit! Je kunt jouw topic laten staan voor eventuele toekomstige gebruikers met dezelfde vraag. Zij kunnen dan meteen het antwoord op de vraag vinden. Mocht je het toch graag willen verwijderen kan ik dat voor je in orde maken. Ik hoor graag van je.

Reageer