Tip van de week: budget voor Google Play-uitgaven

  • 18 May 2020
  • 0 reacties
  • 346 keer bekeken
Tip van de week: budget voor Google Play-uitgaven
Reputatie 5
Badge +6

Ben is de mobiele aanbieder voor iedereen die op zijn eigen manier maximaal plezier uit zijn budget wil halen. Als jij hier ook achter staat, heb ik een super interessante tip voor jou. 

Zoals je misschien weet kun je via jouw Google Play account items kopen. Dit kan soms zo oplopen dat je hier geen grip meer op hebt. De tip van de week is om hier een budget voor in te stellen. Hiermee voorkom je onnodige kosten.  Het budget dat je instelt dient enkel als een geheugensteuntje. Je krijgt een melding als je bijna over jouw budget heen bent en nogmaals een melding als het bedrag bereikt is. Zodra het budget is bereikt kun je nog steeds items kopen. Je moet het dus niet zien als een blokkade. 

 

Hoe kan ik een budget instellen? 

  1. Open de Google Play Store-app Play Store op uw Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik aan de linkerkant op Menu Menu en dan Account en dan Transactieoverzicht.
  3. Selecteer Budget instellen.
  4. Voer een bedrag in en tik op Opslaan.

Hoe kan ik mijn budget wijzigen? 

  1. Open de Google Play Store-app Play Store op uw Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik aan de linkerkant op Menu Menu en dan Account en dan Transactieoverzicht.
  3. Selecteer Budget bewerken.
  4. Wijzig uw budget en tik op Opslaan.

 

De geschiedenis van je maandbudget wordt opgeslagen in uw Google-account, maar wordt na één jaar verwijderd. Ben jij benieuwd hoeveel jij hebt besteed? 

Open de Google Play Store-app Play Store op uw Android-telefoon of -tablet.

Tik aan de linkerkant op Menu Menu en dan Account en dan Transactieoverzicht.


0 reacties

Geen reactie

Reageer