Beantwoord

Afbetaling toestelkrediet

• 27 juni 2018
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb op het moment 2 abonnementen bij u lopen maar zou ze graag in 1 keer willen afbetalen ivm hypotheekaanvraag.

Is dit ook mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Petra Slager
icon

Beste antwoord door Wietske 28 juni 2018, 16:33

Ik heb jouw privéberichtje inmiddels ontvangen Petra! Je zal binnen vijf werkdagen een e-mail ontvangen met het te betalen bedrag en de betaalgegevens. Nadat het betaalbewijs en de betaling zijn ontvangen zal je binnen 10 werkdagen een bevestiging ontvangen van de betaling, de afbetaling van het toestelkrediet en dat de lening zal worden afgemeld bij BKR.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Altijd spannend, het kopen van een nieuw huis! Nou kan het hebben van een toestellening een behoorlijke impact hebben op de hoogte van de hypotheek. Begrijpelijk dat je hier vanaf wil. Je kunt inderdaad bij Ben het toestelkrediet in één keer afkopen wanneer je hiervoor op dit moment een BKR registratie hebt.

Mocht je willen dat ik je hierbij help dan ontvang ik graag via dit account een privébericht met daarin de beide mobiele telefoonnummers, geboortedatum, postcode en huisnummer.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw privéberichtje inmiddels ontvangen Petra! Je zal binnen vijf werkdagen een e-mail ontvangen met het te betalen bedrag en de betaalgegevens. Nadat het betaalbewijs en de betaling zijn ontvangen zal je binnen 10 werkdagen een bevestiging ontvangen van de betaling, de afbetaling van het toestelkrediet en dat de lening zal worden afgemeld bij BKR.

Reageer