Beantwoord

Bewijs afmelding BKR registratie

• 6 september 2018
  • 1 reactie
  • 291 keer bekeken

Goedemiddag ik ben sinds maandag met jullie aan het bellen ivm het volgende, ik heb mijn 2 toestellen afbetaald ivm BKR registratie en aan vraag hypotheek.
Alleen nu is de BKR niet verwijdert en vragen wij om een mail waarin staat dat wij de toestellen hebben afgelost als bewijs voor de hypotheek verstrekker.
Er word constant beloofd dat de mailtjes komen maar helaas ontvang ik niks en ik ben inmiddels echt heel erg boos dat er alleen maar Lose beloftes worden gedaan en afspraken niet worden nagekomen.
Misschien dat er hier wel word gewerkt aan een oplossing hier voor.
icon

Beste antwoord door Wietske 6 september 2018, 16:33

Geheel begrijpelijk dat je niet blij bent met hoe de situatie nu verloopt rondom de afbetaling van jouw resterende toestelkrediet en de bevestiging, Petra! Bij zoiets belangrijks als het aanvragen van een hypotheek wil je natuurlijk alles zo goed mogelijk geregeld hebben. Het is dan niet de bedoeling dat wij je het gevoel geven met een kluitje in het riet gestuurd te worden. Ik heb begrepen dat de e-mail wel verstuurd was maar zonder de belangrijke bijlage. Ik heb daarom jouw gegevens aangeleverd bij de desbetreffende persoon zodat de bijlage alsnog verzonden kan worden. Ik wil je geen valse hoop geven over de termijn waarbinnen dit gebeurt maar ik verwacht wel dat je binnen een week het desbetreffende bewijs alsnog ontvangt. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Geheel begrijpelijk dat je niet blij bent met hoe de situatie nu verloopt rondom de afbetaling van jouw resterende toestelkrediet en de bevestiging, Petra! Bij zoiets belangrijks als het aanvragen van een hypotheek wil je natuurlijk alles zo goed mogelijk geregeld hebben. Het is dan niet de bedoeling dat wij je het gevoel geven met een kluitje in het riet gestuurd te worden. Ik heb begrepen dat de e-mail wel verstuurd was maar zonder de belangrijke bijlage. Ik heb daarom jouw gegevens aangeleverd bij de desbetreffende persoon zodat de bijlage alsnog verzonden kan worden. Ik wil je geen valse hoop geven over de termijn waarbinnen dit gebeurt maar ik verwacht wel dat je binnen een week het desbetreffende bewijs alsnog ontvangt. Sorry voor het ongemak!

Reageer