Beantwoord

BKR registratie

  • 30 March 2019
  • 5 reacties
  • 1120 keer bekeken

Dit is al de tweede keer dat het zo traag ..of mis gaat met de BKR registratie.
De eerste keer was BEN gewoon ff vergeten de BKR registratie op 0 te zetten.. nu bij abonnement overzetting alles geregeld en betaald..... maar BEN weer niet de BKR registratie geregeld.
Om moedeloos van de worden!!!
icon

Beste antwoord door Romy 1 April 2019, 11:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ik heb dit even voor je nagekeken. Ik zie hier geen contact moment terug. Verder zie ik dat je een simonly abonnement hebt lopen bij Ben. Dit kan nooit in combinatie met een BKR registratie. Dit omdat je geen toestel hebt. Heb je meerdere abonnementen bij Ben?

   ik ben aal bijna 1 jaar bezig om  mij laten afmelden bij BKR ook 6 emails gestuurd geen antwoord  gekrijgen van Ben mobiel het is Achterlijk bedrijf ik ben op een punt beland dat ik via advocaat moet regelen  !

Reputatie 5
Badge +9

Hi Berkocel, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan ga ik even kijken om welk abonnement het gaat. 

naar bijna 10 maanden opgelost !

Reputatie 5
Badge +9

Fijn dat het is opgelost, wel heel erg naar dat het zo lang heeft moeten duren. Sorry hiervoor, Denyo :disappointed_relieved:

Reageer