Beantwoord

Kan ik mijn toestel in een keer afbetalen als mijn abonnement nog loopt?

• 22 november 2017
  • 6 reacties
  • 1117 keer bekeken

Goedenmiddag,

Ik zou graag vroegtijdig alleen mijn toestel afbetalen, zodat ik minder euro per maand aan mijn abonnement kwijt ben. Zou dit kunnen?
Ik hoor graag reactie.

Groeten Maartje
icon

Beste antwoord door Rox 22 november 2017, 13:23

Hoi Maartje! Leuk dat je de weg naar ons forum hebt gevonden 😃 Het is niet mogelijk om tijdens de looptijd van je contract de wijze van afbetalen voor je mobiele telefoon te veranderen. Je kunt er dus op dit moment niet voor kiezen om nu de restwaarde van je toestelkrediet in een keer af te lossen. Sorry voor het ongemak.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Maartje! Leuk dat je de weg naar ons forum hebt gevonden 😃 Het is niet mogelijk om tijdens de looptijd van je contract de wijze van afbetalen voor je mobiele telefoon te veranderen. Je kunt er dus op dit moment niet voor kiezen om nu de restwaarde van je toestelkrediet in een keer af te lossen. Sorry voor het ongemak.
Mag ik vragen waarom dit bij andere providers, zoals bijvoorbeeld Hollandsnieuwe wel kan, en hier niet mogelijk is? Want in principe betaal je gewoon hetzelfde bedrag, alleen niet over 24 maanden verdeeld.
Ik zou k graag zien dat deze mogelijk geboden wordt.
Het betreft hier een krediet en volgens mij mag je een krediet altijd eerder inlossen.

Wat is de gedachten van Ben hierachter?
Reputatie 7
Badge +7
Ik zou k graag zien dat deze mogelijk geboden wordt.
Het betreft hier een krediet en volgens mij mag je een krediet altijd eerder inlossen.

Wat is de gedachten van Ben hierachter?

Goedemorgen Dave, het bericht waarop jij reageert is uit november 2017, inmiddels is het sinds januari mogelijk om het toestel krediet in een keer af te lossen zoals jij kunt lezen in dit topic. Je kunt hier een verzoek voor indienen als het toestelkrediet is aangevraagd na 1 mei 2017 en hoger is dan €250.

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat jij inmiddels gister een verlenging hebt doorgevoerd voor het nummer dat eindigt op 372 en eerder op 24-04 het telefoonnummer dat eindigt op 922 hebt opgezegd. Op dit moment is het dus voor beide nummers niet meer mogelijk om tijdens de looptijd het toestelkrediet vroegtijdig te voldoen.
Zou ik eerder kunnen aflossen?
Reputatie 5
Badge +7
Hi Anne.ritt, ik heb het voor je nagekeken en op jouw abonnement is dat helaas niet mogelijk. Dit omdat het toestelkrediet dat je bij ons hebt onder de 250 euro is.

Reageer