Beantwoord

Telefoon afbetalen

• 14 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 449 keer bekeken

hallo ik zou graag willen weten hoe duur het is als ik mijn telefoon direct zou afbetalen en waar ik dat dan kan doen?
icon

Beste antwoord door Wietske 15 oktober 2018, 11:27

Hoi w.grootobbink, ik heb dit voor je nagekeken en dit komt neer op een bedrag van circa 53,00 euro. Het is bij ons echter alleen mogelijk om het toestelkrediet vroegtijdig af te kopen wanneer het toestelkrediet is aangemeld bij BKR en dus een totale waarde heeft van 240,00 euro of hoger. Dat is bij jou niet het geval.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi w.grootobbink, ik heb dit voor je nagekeken en dit komt neer op een bedrag van circa 53,00 euro. Het is bij ons echter alleen mogelijk om het toestelkrediet vroegtijdig af te kopen wanneer het toestelkrediet is aangemeld bij BKR en dus een totale waarde heeft van 240,00 euro of hoger. Dat is bij jou niet het geval.
oke dan heb ik nog een vraag,

is het mogelijk dat ik het bedrag per maand omhoog doe zodat ik mijn telefoon sneller heb afbetaald?
Reputatie 5
Badge +6
oke dan heb ik nog een vraag,

is het mogelijk dat ik het bedrag per maand omhoog doe zodat ik mijn telefoon sneller heb afbetaald?

Ook dit kan ik niet voor je aanpassen, sorry hiervoor. Jouw toestel contract betaal je af in maandelijkse termijnen. Dit maand bedrag staat vast tot het einde van jouw contract.

Reageer